Kagekursus i Århus v. Anasmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.968 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. april 2010

birgitte

Hej alle i kagebagende kvindfolk nu har jeg været så fræk at spørge Anasmor(Stinna) om ikke hun kunne tænke sig at komme herover til Jylland og holde et kursus i kagepyntning. Hun har sagt ja  og kommer søndag d 13 juni 10-14 Temaet bliver tøsekage med modellering af højhælet sko.

Jeg lægger hus og lille beværtning til og vi kan være 6 piger og det bliver først til mølle princippet. Da Stinna er så beskeden har hun sagt 150 pr mand men jeg synes 175 er rimeligt når hun kommer helt fra middelfart og har produkter og skabeloner med 

Så skriv en PB til mig ( ikke Stinna)hvis i gerne vil med. Jeg vil glæde mig til at møde nogle stykker af jer og ikke mindst til at suge viden fra Stinna

-Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Fed idé Måske skulle vi også tænke over at gøre det på sjælland. Gad vide om nogen af os er lærere, eller har kontakt til en skole og vi kunne låne et SKOLEKØKKEN Det kunne være lidt nemmere end hos en hjemme... mmm.

Tænke tænke. Super idé.

Anmeld

19. april 2010

birgitte

Så er det sidste udkald piger der er 1 plads tilbage  

Anmeld

19. april 2010

Jordbærpigen

birgitte skriver:

Så er det sidste udkald piger der er 1 plads tilbage  

Det var hurtigt

Anmeld

19. april 2010

Susan1978

Zafir skriver:

Fed idé Måske skulle vi også tænke over at gøre det på sjælland. Gad vide om nogen af os er lærere, eller har kontakt til en skole og vi kunne låne et SKOLEKØKKEN Det kunne være lidt nemmere end hos en hjemme... mmm.

Tænke tænke. Super idé.

Zafir, hvis vi gør det, kan det så ikke blive engang til sommer ? a Juni juli..

vil så gerne være med, men skal dulmer lige ha overstået min søsters bryllup. 

Anmeld

19. april 2010

Pige2009

birgitte skriver:

Hej alle i kagebagende kvindfolk nu har jeg været så fræk at spørge Anasmor(Stinna) om ikke hun kunne tænke sig at komme herover til Jylland og holde et kursus i kagepyntning. Hun har sagt ja  og kommer søndag d 13 juni 10-14 Temaet bliver tøsekage med modellering af højhælet sko.

Jeg lægger hus og lille beværtning til og vi kan være 6 piger og det bliver først til mølle princippet. Da Stinna er så beskeden har hun sagt 150 pr mand men jeg synes 175 er rimeligt når hun kommer helt fra middelfart og har produkter og skabeloner med 

Så skriv en PB til mig ( ikke Stinna)hvis i gerne vil med. Jeg vil glæde mig til at møde nogle stykker af jer og ikke mindst til at suge viden fra Stinna

-Birgitte

Du behøver da ellers absolut ikke noget kursus. Dine kager er da super flotte!

K.h. Linda

Anmeld

19. april 2010

birgitte

Baagøe skriver:

Du behøver da ellers absolut ikke noget kursus. Dine kager er da super flotte!

K.h. Linda

tusind tak det var sødt sagt men man kan jo altid blive bedre ik

Anmeld

19. april 2010

Pige2009

birgitte skriver:

tusind tak det var sødt sagt men man kan jo altid blive bedre ik

Jo, da. Jeg er så slet ikke kommet i gang i MMF'ens Univers Det har jeg så taget konsekvensen af og meldt mig til kursus hos hende her på Fyn

Anmeld

19. april 2010

3rollinger

Susan1978 skriver:

Zafir, hvis vi gør det, kan det så ikke blive engang til sommer ? a Juni juli..

vil så gerne være med, men skal dulmer lige ha overstået min søsters bryllup. 

Jeg melder mig gerne paa jeres hold. Jeg er nemlig hjemme halv juni og hele juli/august.

Naar jeg forhaabentlig kommer hjem her sidst paa ugen (kommer an paa lavaskyen) kunne jeg hoere min mor om hun vil "hoste" arrangementet (forudsat selvfoelgelig at Anasmor gider at fare land og rige rundt ). Hun har et dejligt stort aabent koekken, som jeg tror ville vaere ideelt til den slags.

Anmeld

19. april 2010

birgitte

Baagøe skriver:

Jo, da. Jeg er så slet ikke kommet i gang i MMF'ens Univers Det har jeg så taget konsekvensen af og meldt mig til kursus hos hende her på Fyn

det bliver jo super godt for dig at starte op med lidt vejledning... rigtig rigtig god fornøjelse!  men pas nu på for du bliver afhængig af at bage og pynte kager og købe udstyr pyha det kan godt  blive en dyr hobby hæ hæ men det er det hele værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.