Vand afgang ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

MariaJ

Ansemusen skriver:

Nåh ja, det læste jeg da godt forleden i min graviditetsbog! At ens udflåd kan blive så tyndt og så meget at man tror det er fostervandet der siver.

Det er jeg faktisk glad for at høre. Sådan har jeg nemlig haft det i flere uger nu sådan lidt til og fra. Jeg har netop været lidt bekymret for om det var fostervand, men det er aldrig kommet som en stor skylle, så har slået det hen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Bare mig..

Jeg troede faktisk idag, at mit vand var gået..

Jeg var på wc, og kom til at kigge i mine trusser, og der var helt vådt. Så jeg tog et bind på, men der kom ikke mere af betydning.. Men jeg har da faktisk også tænkt på om man kan komme til at tisse lidt uden overhovedet at mærke det, eller om det evt kunne være helt helt tyndt udflået istedet for..   - For fostervand må vel sive lidt konstant når først der er hul!?

Marikka, 37+1.

Anmeld

23. april 2010

Ansemusen

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg var på wc, og kom til at kigge i mine trusser, og der var helt vådt. Så jeg tog et bind på, men der kom ikke mere af betydning.. Men jeg har da faktisk også tænkt på om man kan komme til at tisse lidt uden overhovedet at mærke det, eller om det evt kunne være helt helt tyndt udflået istedet for..   - For fostervand må vel sive lidt konstant når først der er hul!?

Marikka, 37+1.

Jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg vil tro at fostervandet bliver ved med at sive, hvis ikke det altså går med et plask, som det jo gør hos nogle kvinder. Jeg har personligt aldrig selv tisset uden at mærke det, men har masser af udflåd og ofte godt våde trusser (altså på den ikke frække måde, hihi). Men har endnu ikke været i tvivl om at det var udflåd og ikke fostervand!

Anmeld

23. april 2010

Bare mig..

Ansemusen skriver:

Jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg vil tro at fostervandet bliver ved med at sive, hvis ikke det altså går med et plask, som det jo gør hos nogle kvinder. Jeg har personligt aldrig selv tisset uden at mærke det, men har masser af udflåd og ofte godt våde trusser (altså på den ikke frække måde, hihi). Men har endnu ikke været i tvivl om at det var udflåd og ikke fostervand!

Ja, jeg har også haft enormt meget udflået her på det sidste.. Sådan så jeg nogen gange må skifte trusser to gange om dagen.. - Lækkert, men sandt!

Men jeg kunne nu heller ikke forestille mig, at man kan tisse uden overhovedet at mærke det?! Og det er heller ikke noget jeg har døjet med før, altså at komme til at tisse lidt i bukserne her under min graviditet.. (eller ellers!) hmm. Jeg holder nok mere på udflået.

Anmeld

25. april 2010

N&J

~~M.Nielsen~~ skriver:

Marikka, 37+1.

Altså den prop der holder på det hele, som jeg ikke kan huske hvad hedder, som for nogen går dage inden, andre når vandet går, og for andre under selve fødslen, den skulle altså holde på "det hele" jeg havde en snak med jordmoderen, da jeg ville ud og svømme lige ved min termin, men var bange for hvis "proppen" <(hvad er det da den hedder...?? tænke tænke tænke) var gået at der så kom vand/bakterier op, men hun sagde til mig at det skulle jeg slet ikke tænke på, da jeg ville have mærket hvis den var gået og den fungede som en prop der holdte på det hele og ikke lod noget komme op.. håber det gav en smule mening, og held og lykke med alle jeres fødsler når den tid kommer.. 

Anmeld

25. april 2010

Bare mig..

N&J skriver:

Altså den prop der holder på det hele, som jeg ikke kan huske hvad hedder, som for nogen går dage inden, andre når vandet går, og for andre under selve fødslen, den skulle altså holde på "det hele" jeg havde en snak med jordmoderen, da jeg ville ud og svømme lige ved min termin, men var bange for hvis "proppen" <(hvad er det da den hedder...?? tænke tænke tænke) var gået at der så kom vand/bakterier op, men hun sagde til mig at det skulle jeg slet ikke tænke på, da jeg ville have mærket hvis den var gået og den fungede som en prop der holdte på det hele og ikke lod noget komme op.. håber det gav en smule mening, og held og lykke med alle jeres fødsler når den tid kommer.. 

Ja okay, tak for det...

Hvis det er den jeg tror du mener, hedder det en slimprop! Det er skisme heller ikke til med alle de nye ord.. - Jeg fatter måske halvdelen.. :/

Anmeld

26. april 2010

N&J

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja okay, tak for det...

Hvis det er den jeg tror du mener, hedder det en slimprop! Det er skisme heller ikke til med alle de nye ord.. - Jeg fatter måske halvdelen.. :/

Det er simpelhen så længe siden efterhånden at jeg fødte, så havde glemt det, men ja det var den

Anmeld

26. april 2010

mamalicious

lulleh skriver:

Det er anden gang jeg oplever at der løbe vand/ ? ned af mine ben. føste gang var jeg 24+4 uge og idag 29+6.
første gang blev jeg hentet med ambulance og kørt på fødegangen, hvor jeg blev tjekket for alt.
men idag ska jeg bare komme ned til min læge om en time . pga mistanke om vandafgang .
er der andre der har oplevet det samme ?
og kan ikke helt forstå hvorfor jeg selv ska komme. hvis det er vandafgang burde jeg da ligge mig ned ikk ?

Og øøøøh jo du skulle promte lægge dig ned, og vente på ambulance !!!

Anmeld

26. april 2010

lulleh

mamalicious skriver:

Og øøøøh jo du skulle promte lægge dig ned, og vente på ambulance !!!

det skulle jeg også første gang , da det skete . men ikke sidste gang. der sagde lægen bare at jeg skulle komme kl 13 og da jeg ringede var kl kun 9 .

Anmeld

26. april 2010

mamalicious

lulleh skriver:

det skulle jeg også første gang , da det skete . men ikke sidste gang. der sagde lægen bare at jeg skulle komme kl 13 og da jeg ringede var kl kun 9 .

Hvad sagde de 1 gang på fødegangen ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.