Hvilken sang har du på hjernen? (sjov)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Sommerfuglelarven

Her er det skiftevis Medina - Ensom og Rasmus Seebach - Den jeg er. Egentlig er jeg slet ikke til Rasmus Seebach, men lige den sang, den rammer mig så dybt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Hansen97

Maise skriver:

ha ha syv år så forstår jeg dig sgu godt. ja synger heldigvis meget blandet. Min pige reagerer mest når jeg syner solen er så rød mor, marie hønen evigglad og over the rainbow. Frygter også når det er samme sang, samme historie, samme fastalavskostume der skal til altid, men så kører man på rutinen så der ikke altid bliver krævet så meget af en. der bliver jo krævet rigeligt i forvejen når man har små poder

Hi hi...

Ja vi synger Pjerrot sagde til månen og Mester Jakob..

Tror pigen har hørt den i maven og når storebror holder på at det er det skal synges ja så må det jo være det... selvom det er ved at være rimeligt trivielt.. men ja..hvad gør man ikke for børnene...

Anmeld

19. april 2010

Vidunderligeunger

tema sang fra ally.. men det er der også nu

Anmeld

19. april 2010

patella

FrkLarsen skriver:

Hej piger. 

Ville lige høre om i har en sang som sidder fast på jeres hjerne og som bare ikke vil slippe igen? 

Selv har jeg Thomas Helmig med Stupid man på hjernen, den rene hjernevasker 

"Hop hop hop hop hop hop hop hop ride ride RAAANkeee"

Anmeld

19. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Herhjemme går jeg og småsynger denne sang:

http://www.youtube.com/watch?v=lqvQpLDSyQc

Anmeld

19. april 2010

mariamiss6

I øjeblikket er det faktisk en sang fra bamse og kylling, sunget af Luna (Alberte winding)...

Op til dig.

Det var ikke det jeg ville,
sidde på en taburet,
når jeg er så kold og lille,
og meget meget træt

jeg vil op til dig,
du skal trøste mig,
i dine lange arme,
kan man putte sig,
og få varme....

Jeg kan ikke huske om der er mere til den end det....

Og den der finder sangen på you tube får et kæææææmpe kys, for jeg har ledt efter den i 100 år, og kan bare ikke finde den....

Anmeld

19. april 2010

L-Mortil3

Efter en dag med en pyller dreng har jeg kun "Andreas sang" i hovedet ... (Den der: "Hvis du hører om en der er yndig og slank, med grå grønne ben og en fjerdragt så blank......")

Jeg er ved at gå til, den vil ikke forsvinde ud igen

Anmeld

19. april 2010

mariamiss6

Rosa skriver:

Øhm - helt ærligt? I dag er det et glædeligt genhør med Saybia - The day after tomorrow...

hvorfor er det flovt???

ikke en sang jeg lige husker synes jeg...

Anmeld

19. april 2010

steph0804

mariamiss6 skriver:

I øjeblikket er det faktisk en sang fra bamse og kylling, sunget af Luna (Alberte winding)...

Op til dig.

Det var ikke det jeg ville,
sidde på en taburet,
når jeg er så kold og lille,
og meget meget træt

jeg vil op til dig,
du skal trøste mig,
i dine lange arme,
kan man putte sig,
og få varme....

Jeg kan ikke huske om der er mere til den end det....

Og den der finder sangen på you tube får et kæææææmpe kys, for jeg har ledt efter den i 100 år, og kan bare ikke finde den....

Det er sjovt, jeg har også ledt efter den sang til døde uden held... har hele teksten i en alberte sang bog men melodien.... pist borte. Var dog så heldig lige at se bamse og kylling en morgen hvor den blev sunget så nu bliver den sunget ofte herhjemme

Har desunden ledt meget efter en sang Asger synger til bamse, men den er ligeledes umuligt at finde... både tekst og melodi... ØV!

Anmeld

19. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Sjov tråd;-)

Jeg har sangen : Den jeg er m. Rasmus Seebach, på hjernen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.