Hvilken sang har du på hjernen? (sjov)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

lululupo

Ihhhh hi hi hi imorges vågnede jeg op med " pusle " fra min søsters børn i hoved, som var i fuld færd med - det mentalt, det mentalt, det mentalt det galt......

Måske der er noget om snakken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Hansen97

Maise skriver:

ha ha her er det pjerrrot skrev til månen .......... børnesange hele tiden på hjernen når man synger mange af dem hver dag.

Samme her.. synger den som godnat sang  og har gjort det de sidste 7 år...

Anmeld

19. april 2010

Mira0911

Lady Gaga med Pokerface...

Anmeld

19. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min navn er johnson baby og jeg gir ikk en tur til london baby, men en taxa så du kan kom her baby...

- Og jeg kan ikke engang særlig godt lide johnson hehe ...

Anmeld

19. april 2010

mortilfreja

Lige nu er det bingo-sangen fra Bingo Banko...

"Wir haben bingo... lalalalalalala.. bingo" Total sort..hehe

For min datters vedkomne er det reklamen om "Den leende ko" hun synger den hele tiden

Anmeld

19. april 2010

oo

åh for satan JA, jeg har en sang på hjernen!! vi var ude og køre den anden dag og hørte p4 Fyn (fordi vores bilradio nægter at tage andre kanaler) og der spillede de denne sang, som jeg har gået og sunget lige siden. jeg synger også alt muligt andet på melodien (vi skal have aftensmad fx), så det er bare pissetræls

http://www.youtube.com/watch?v=ADLYO_c_KQg

Anmeld

19. april 2010

LotteGabriella

eeeh her er det så jodlesangen fra Bamse & kylling

Daniella hører alle deres sange konstant

Anmeld

19. april 2010

betski

uhh ja... her er det Alicia Keys "try sleeping with at broken heart"

og når jeg bliver super glad kommer Black eyed peas "I gotta feeling" på hjernen... Var nede at handle forlede og gik og sang den. Da jeg så kom til "I gotta feeling" sang min datter "uh hu..." total backup sanger der

Begge super gode nr...

Anmeld

19. april 2010

TbCp

Idag er der heeeeelt tomt inde i min hjerne... Der er ikke plads til nogen sange overhovedet...
Så ingen sang på hjernen idag.... heldigvis, for det kan ærlig talt godt være lidt af en plage ind imellem

Anmeld

19. april 2010

Maise

112233 skriver:

Samme her.. synger den som godnat sang  og har gjort det de sidste 7 år...

ha ha syv år så forstår jeg dig sgu godt. ja synger heldigvis meget blandet. Min pige reagerer mest når jeg syner solen er så rød mor, marie hønen evigglad og over the rainbow. Frygter også når det er samme sang, samme historie, samme fastalavskostume der skal til altid, men så kører man på rutinen så der ikke altid bliver krævet så meget af en. der bliver jo krævet rigeligt i forvejen når man har små poder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.