Skal have fortaget Fostervandsprøve d. 22 April :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Patrick07

Ansemusen skriver:

Jeg ville nok ringe og tale med dem om hvorfor de vælger at tilbyde den, og hvordan risikotallene så ud udfra deres beregninger med blodprøven. For der ER jo desværre en abortrisiko ved en fostervandsprøve på 1 ud af 100, hvilket selvølgelig er en lille risiko, men dog en risiko. Måske en sådan samtale kan gøre at I ikke føler for at få den foostervandsprøve foretaget. For den ER frivillig skal I huske! Uanset hvad I vælger, forstår jeg godt jeres valg og jeg håber at alt er som det skal være! Det er det i de allerfleste tilfælde

De tilbyder os den fordi de var i tvivl ang. deres måling på nakkefolden  men alligevel en meget grim opringning og få.. Når man fik og vide alt så fint ud i uge 12...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Ansemusen

Patrick07 skriver:

De tilbyder os den fordi de var i tvivl ang. deres måling på nakkefolden  men alligevel en meget grim opringning og få.. Når man fik og vide alt så fint ud i uge 12...

Ja det må have været rigtig ubehageligt for jer At gå i den tro at alt er som det skal være og så blive ringet op og få at vide at de er i tvivl. Man bliver jo forskrækket og frygter at det er fordi de har fundet noget usædvanligt. Men os som har fået målt en lille nakkefold og har lave risikotal er jo heller ikke sikre på at alt er godt, så jeg tror bestemt ikke I har noget at frygte, selvom jeg virkelig godt forstå at I er nervøse! Jeg er selv nervøs omkring det meste mht. mit barn i maven. Sådan er det med den store kærlighed man har til det lille liv, alle de drømme man har!

Jeg håber at I snart får et positivt svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.