Kraftige mens.smerter, er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

Bayze

marikka skriver:

Jeg har tænkt tanken, at hun måske snart er på vej ud, men er det ikke rimelig mange dage og have mens.smerter?

Jeg synes måske også bare selv, at det da er for tidligt endnu..

Nej, det er da ikke for tidligt

Når du har gået 37 fulde uger ud, så er fødselstidspunktet normalt - 3 uger før termin og 2 uger efter, de 5 uger i alt er "almindeligt fødetidspunkt". Og der er du jo nået til om få dage 

Jeg synes også jeg har hørt mange beskrive det med mens smerter som optakt til fødslen, jeg synes da også det lyder som om du måske er på vej

Når slimproppen så også er gået, så bekræftes "mistanken" jo yderligere. At slimproppen går behøver dog ikke alene at være tegn på noget. Den kan godt gå indtil flere gange under en graviditet og blot gendanne sig selv, det har den gjort for mig, og det behøver ikke betyde noget. Men når det nu ses i sammenhæng med de andre ting du beskriver, såååh...

Spændende hvad der sker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

line melias mor

min slimprop gik 5 uger før. jeg blev sat i gang 14 dage over tid. havde så mange smerter op til men ud ville hun altså ikke. troede hver dag at nu var det nu men tro mig du er ikke i tvivl når den lille er på vej.

alle mine veninder er faktisk blevet sat i gang men håber da for dig det sker af sig selv. og held og lykke med det hele nu går der hvertfald ikke mange uger før du er mor

Anmeld

19. april 2010

Ansemusen

Min venindes slimprop gik flere uger inden hun fødte, 3 eller 4 uger før mener jeg det var.

Jeg har selv haft menstruationsmurren indimellem i min graviditet og oftere nu hvor jeg er så langt henne. Men ikke så det er smertefuldt!

36+4

Anmeld

19. april 2010

Bare mig..

Fyn skriver:

Måske er det bare mig, men går slimproppen ikke lige før man føder. Med "lige før" mener jeg nogle dage før??? Sådan skete det for en veninde. På den anden side, så har jeg også lige surfet og der står at det kan være flere uger før...Så....? Det er jo bare at vente.

Tænk hvis det er oppe over, Marikka, det ville da være vildt!??? Om ikke andet, så skal du måske pakke tasken?

Mange hilsner fra C. (sat til 15. maj og nu overvejer om hun skal pakke en taske??)

Ja det er vidst meget forskelligt hvornår den går kan jeg hører... jeg må vente og se..

Ej hvor spændende du har termin to dage efter mig, lad os se hvem der kommer først

Pakket tasken???  Hvad er det?? Ej, jeg har slet ikke tænkt på det faktisk for "der var jo laaang tid til endnu"... Men måske jeg også skulle få kigget lidt på det også... Det er lidt surealistisk (staves) at man "allerede" skal tænke på det nu, og så kommer det pludselig tæt på!

Anmeld

19. april 2010

Bare mig..

Bayze skriver:

Nej, det er da ikke for tidligt

Når du har gået 37 fulde uger ud, så er fødselstidspunktet normalt - 3 uger før termin og 2 uger efter, de 5 uger i alt er "almindeligt fødetidspunkt". Og der er du jo nået til om få dage 

Jeg synes også jeg har hørt mange beskrive det med mens smerter som optakt til fødslen, jeg synes da også det lyder som om du måske er på vej

Når slimproppen så også er gået, så bekræftes "mistanken" jo yderligere. At slimproppen går behøver dog ikke alene at være tegn på noget. Den kan godt gå indtil flere gange under en graviditet og blot gendanne sig selv, det har den gjort for mig, og det behøver ikke betyde noget. Men når det nu ses i sammenhæng med de andre ting du beskriver, såååh...

Spændende hvad der sker

Okay, så er det ikke "for tidligt". jeg synes bare godt hun kunne vente til uge 39-40 eller sådan noget... Men det kan jo også sagtens være at hun gør det...

Knus... -Og held og lykke til dig, du må jo være endnu tættere på! -Forhåbentligt!

Anmeld

19. april 2010

Bare mig..

line melias mor skriver:

min slimprop gik 5 uger før. jeg blev sat i gang 14 dage over tid. havde så mange smerter op til men ud ville hun altså ikke. troede hver dag at nu var det nu men tro mig du er ikke i tvivl når den lille er på vej.

alle mine veninder er faktisk blevet sat i gang men håber da for dig det sker af sig selv. og held og lykke med det hele nu går der hvertfald ikke mange uger før du er mor

Ja der er vidst stor forskel på hvornår den bette kommer o forhold til hvornår slimproppen kommer!

Tak.. Vi glæder os også!

Anmeld

19. april 2010

Bare mig..

Ansemusen skriver:

Min venindes slimprop gik flere uger inden hun fødte, 3 eller 4 uger før mener jeg det var.

Jeg har selv haft menstruationsmurren indimellem i min graviditet og oftere nu hvor jeg er så langt henne. Men ikke så det er smertefuldt!

36+4

Jeg har slet ikke haft mens.smerter i min graviditet.. Det er først kommether for to uger siden ca..

Anmeld

20. april 2010

Ansemusen

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg har slet ikke haft mens.smerter i min graviditet.. Det er først kommether for to uger siden ca..

Jespurgte faktisk min Fars kæreste for noge tid siden om det var normalt, og det mente hun det var. Hun havde selv haft det, men vist især tæt på fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.