Kraftige mens.smerter, er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.572 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. april 2010

Bare mig..

Jeg har nu haft kraftige mens.smerter siden tirsdag, igår gik slimproppen for første gang(formoder jeg), og idag har jeg en murren fornemmelse i maven nogen gange..

Er det normalt? :/

Marikka 36+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Risen

marikka skriver:

Jeg har nu haft kraftige mens.smerter siden tirsdag, igår gik slimproppen for første gang(formoder jeg), og idag har jeg en murren fornemmelse i maven nogen gange..

Marikka 36+3

No idea, men synes det lyder som en optakt til fødsel ? Sys folk har skrevet sådan inden de fødte.. ...

Anmeld

18. april 2010

henh01

Hvis slimproppen er gået så skulle du meget gerne være tæt på fødsel. Jeg ville ringe til din jordemoder (eller fødegangen hvor du forventer at føde) og høre dem til råds. Kan se at du er rimelig tæt på din termin.

Anmeld

18. april 2010

L.J.L

marikka skriver:

Marikka 36+3

altså jeg havde det på nøjagtig samme måde som du har det nu, og jeg fødte altså dagen efter slimproppen gik

Så kunne meget vel tyde på at der snart er en lille en på vej ud til dig

Anmeld

18. april 2010

Bare mig..

Jeg har tænkt tanken, at hun måske snart er på vej ud, men er det ikke rimelig mange dage og have mens.smerter?

Jeg synes måske også bare selv, at det da er for tidligt endnu..

Anmeld

18. april 2010

Bare mig..

henh01 skriver:

Hvis slimproppen er gået så skulle du meget gerne være tæt på fødsel. Jeg ville ringe til din jordemoder (eller fødegangen hvor du forventer at føde) og høre dem til råds. Kan se at du er rimelig tæt på din termin.

Jeg skal til jordemoder torsdag, så jeg prøver lige og se om der sker mere her de næste 4 dage eller hvordan...

(Jeg er meget med at jeg ikke vil lyde for pyldret deroppe, og de skal endelig ikke se mig hvis ikke det er nødvendigt...  - Så derfor jeg lige spørg herinde, om det er normalt, og hvad jeg måske kan forvente her de kommende dage)

Anmeld

18. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
18. april 2010

Sabsy

marikka skriver:

Marikka 36+3

Jeg er også begyndt at hvae godt ondt.. Og der er 3 uger tilbage med min lille prins.. (17maj)..

- Men jeg lå hele natten og vendte og drejede mig pga af smerter.. - og de har også været her idag men ikke hele tiden..

"Slimproppen" er dog ikke kommet ud her endnu..

Men håber du finder ud af det.. kæmpe krammer mod smerter herfra

Anmeld

18. april 2010

B&J

marikka skriver:

Jeg skal til jordemoder torsdag, så jeg prøver lige og se om der sker mere her de næste 4 dage eller hvordan...

(Jeg er meget med at jeg ikke vil lyde for pyldret deroppe, og de skal endelig ikke se mig hvis ikke det er nødvendigt...  - Så derfor jeg lige spørg herinde, om det er normalt, og hvad jeg måske kan forvente her de kommende dage)

uhh glæder mig sådan til af se billeder og ja den kan gå op til 6 uger før du føder såå men det kan være den lille er ved af sætte sig rigtigt godt fast med hovede ned af

Anmeld

18. april 2010

Fyn

Måske er det bare mig, men går slimproppen ikke lige før man føder. Med "lige før" mener jeg nogle dage før??? Sådan skete det for en veninde. På den anden side, så har jeg også lige surfet og der står at det kan være flere uger før...Så....? Det er jo bare at vente.

Tænk hvis det er oppe over, Marikka, det ville da være vildt!??? Om ikke andet, så skal du måske pakke tasken?

Mange hilsner fra C. (sat til 15. maj og nu overvejer om hun skal pakke en taske??)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.