Må jeg se dit legehus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Monica

Dot D skriver:

Vi købte dette legehus da Sophie var to år, nu er hun fem og Sophus to år og de leger rigtigt meget i det. Det er dejligt stort, så der er både et køkken og bord med stole og bænk derinde. Ca 2 x 2 mtr plus veranda

Det er virkelig fint... SUper med køkken og det hele... Hvor er det købt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Monica

Marco2 skriver:

Vi har det her, og er rigtig glade for det.

AG

Hvor fint AG, hvor har i købt det? Jeg synes jeg har googlet, men kan kun finde nogle i rimelig størrelse til 4-9000kr....

Altså, det må da godt koste lidt, men 9000kr??????????

Moni

Anmeld

19. april 2010

Marco2

Monica skriver:

Hvor fint AG, hvor har i købt det? Jeg synes jeg har googlet, men kan kun finde nogle i rimelig størrelse til 4-9000kr....

Altså, det må da godt koste lidt, men 9000kr??????????

Moni

Hej Moni.

Vi synes også det var en jungle at finde rundt i. Og priserne er ikke altid sammenlignelige fordi nogle huse skal man selv male og samle og ellers kommer der ekstra omkostninger på.

Men vi har købt det her hos en tømrermester i Brønderslev. Malet, samlet og lagt tagpap på. Og farven på huset kunne man helt selv bestemme, så vi har fået det malet i samme farver som vores eget hus

Vi gave 6.500,- alt incl.

AG

Anmeld

19. april 2010

Monica

Hej Moni.

Vi synes også det var en jungle at finde rundt i. Og priserne er ikke altid sammenlignelige fordi nogle huse skal man selv male og samle og ellers kommer der ekstra omkostninger på.

Men vi har købt det her hos en tømrermester i Brønderslev. Malet, samlet og lagt tagpap på. Og farven på huset kunne man helt selv bestemme, så vi har fået det malet i samme farver som vores eget hus

Vi gave 6.500,- alt incl.

AG

Hej AG.

Tak for dit svar... Tror at min mand må ind og lure lidt på nettet, han synes at det er aaaaalt for dyrt...

God dag.

Moni

Anmeld

19. april 2010

LotteGabriella

vi har valgt et i plastik, da det er let at samle og vedligeholde og så elsker Daniella det jeg har kun det her billede...men der et vindue magen til på den anden side og så er der et endevindue uden låger og en dør der selvfølgelig kan åbnes og lukkes 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. april 2010

Shibby

Kig på minlilleengel.webbyen.dk under "hvordan går det nu. Der er et billede af vores legehus ^^

Kostede 999 i Buddy. Vi er meget glade for det ^^

Anmeld

19. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Her er Iduns.

Det blev bygget fra hendes fødselsdag og en månedstid frem. - Der er stadig lidt justeringer hist og pist der kan laves. Men vi har isoleret det, så det kan bruges om vinteren også og at hun kan overnatte derude, når hun bliver ældre.

Byggeri galleri

Mere hus galleri

VI går løbende og laver om på hendes have. Det virkede ikke sidste år. Så vi prøver igen, på en anden måde

http://galleri.zafir.dk/#6.0

Anmeld

19. april 2010

Dot D

Monica skriver:

Det er virkelig fint... SUper med køkken og det hele... Hvor er det købt?

Vi købte legehuset i XL byg, og køkkenet er fra Ikea

Anmeld

19. april 2010

Sommerfuglelarven

Det her bliver højest sandsynligt min datters legehus, og det koster gratis - vi skal op efter det på onsdag, så må vi se om det er til at få ud af deres lukkede gårdhave.

Det skal selvfølgelig fikses op med nyt maling osv., legekøkken og møbler har vi stående til det

Anmeld

19. april 2010

XXSS

Vi har lige købt vores på tilbud i Bilka, det er plast, men fint både i størrelse og drøjden og så kan det lige stå på vore terasse. Der har nogle fine detajler og der er både stole og borde inde i - et hit ok penge. Tror manden gav 1795.

Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.