Må jeg se dit legehus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.084 visninger
22 svar
0 synes godt om
18. april 2010

Monica

Hej.

Vi kunne godt tænke os at købe et legehus til vore 2 små drenge i fødselsdagsgave. Hvilket har I og hvilke krav stiller I?

Synes bare at det er dyrt at købe legehus...

Moni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Sommerfuglelarven

De er virkelig blevet dyre, det er jo helt vildt

Vi har endnu ikke et, men min datter (okay, også forældrene) ønsker sig inderligt et legehus. Vores krav er at det skal være ca B 1,5 x L 2 x H 2 meter, da det ellers bliver for stort i vores lille have - men standen er sådan lidt ligegyldig, da vi hellere end gerne vil sætte det i stand selv, og så skal det males i funky farver

Anmeld

18. april 2010

Dot D

Vi købte dette legehus da Sophie var to år, nu er hun fem og Sophus to år og de leger rigtigt meget i det. Det er dejligt stort, så der er både et køkken og bord med stole og bænk derinde. Ca 2 x 2 mtr plus veranda

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. april 2010

TbCp

Dot D skriver:

Vi købte dette legehus da Sophie var to år, nu er hun fem og Sophus to år og de leger rigtigt meget i det. Det er dejligt stort, så der er både et køkken og bord med stole og bænk derinde. Ca 2 x 2 mtr plus veranda

Nej hvor er det fint? Må man spørger hvad sådan et koster?

Anmeld

18. april 2010

Dot D

TbCp skriver:

Nej hvor er det fint? Må man spørger hvad sådan et koster?

Jeg mener, vi gav 26-2700 kr for det. Kan ikke helt huske det, men det er helt klart pengene værd. Jeg har også lovet Sophie, at vi skal prøve at sove derude til sommer, så må vi rykke lidt rundt på møblerne

Anmeld

18. april 2010

NinaNymannMadsen

ville så gerne ha et legehus til min datter når hun bliver ældre men som det ser ud nu så kan det ikke lade sig gøre da vi bor i lejlighed, derfor er jeg bare rigtig glad for at hendes dagplejemor har et rigtig fint et, hendes mand har selv bygget det så har ingen billeder jeg kan vise men det er 6 kantet og rigtig sød... det er ikke helt færdig endnu.

håber så meget vi flytter i hus på et tidpunkt inden for rimelig tid, så vu kan få et lejehus til hende, og hendes lillebror/søster når vijeg skal ha en mere om halvanden-to år.

Anmeld

18. april 2010

LotteN

jeg har det helt lige som dig.

Min datter fylder 2 år om lidt over en månede og jeg så også gerne hun fik i legehus, men må nok droppe den tanke, da det simpelthen er for dyrt!

Anmeld

18. april 2010

Marco2

Vi har det her, og er rigtig glade for det.

AG

Anmeld

18. april 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Her er Malous legehus i snevejret, vi mangler lige at male hegnet...

Anmeld

18. april 2010

Betteisen

Marco2 skriver:

Vi har det her, og er rigtig glade for det.

AG

Hejsa!!

Sikken et fint hus... hvor har I fundet sådan et og hvad koster det???

Hilsen

Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.