skanning på OUH-pris???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

lucas<3

jeg ga 20-25 kr for nf billider og 40 kr for 3 billeder til 20 ugers skanning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

På Holbæk koster det 20,-!  Og de gange jeg har købt, har de lagt dem i 'kaffe-dåsen'!!

Stine 37+4

Anmeld

18. april 2010

saxa

Tjuhl skriver:

Søren sagde også efter NF at han ikke forstod hvorfor man, i disse digitale tider, ikke bare optager scanningen og mailer den til forældrene som en fil. det kan da ikke være så indviklet!

Nææ det ville da være meget skønnere for alle parter.. Vi fik en privat kønsscanning og der fik vi dvd af hele scanningen + en masse billeder med for 600kr.. Og det var noget nyt at de gav det med, da det normalt kun var 3d og 4d scanninger man fik det med. Der sagde scanningsdamen også, at det kunne de ligeså godt, det kostede dem jo ingenting..

Men på Aalborg sygehus koster hvert billede 40kr. (men vi har da fået nogle stykker med for en's pris)

Anmeld

18. april 2010

Trolde_mor

På Holbæk (ved godt det ikke er OUH) fik vi at vide at det kostede 20 kr.  pr billede. Og det skal så lige siges at man skal sige det inden eller under scanningen, da det ellers er for sent.

Den første serie billeder er dog gratis.

Anmeld

18. april 2010

Tvilling

På Kolding kostede de ikke mig noget...

Indtil videre..

Anmeld

18. april 2010

4kløver

mariaogmarcus skriver:

nogen der ved hhvad det koster at få billederne med hjem ?

glemte det til nf skanning og havde så en privat skanning i uge 17...men hvad koster det når man vil have dem m hjem fra sygehuset?

Hejsa På Odense koster det 30kr for 1.. Men vis du er heldig får du det gratis( gjorde jeg første gang) og jeg fik tit flere men betalte kun for 1.. men husk at sige det inden..

Anmeld

18. april 2010

3xM

tusinde tak alle sammen

Anmeld

18. april 2010

Barbamama

mariaogmarcus skriver:

tusinde tak alle sammen

Vil bare lige sige at vi havde penge med hver gang og tror kun vi betalte den ene gang og vi fik 4 billeder og betalte kun for et. De andre gange sagde hun at vi fik billeder og så var jeg på vej for at tage pungen op men så sagde hun at det var lige meget. Jeg mener også der står at det er 30kr

Anmeld

18. april 2010

BellaT

Vi har kun enkelte gange bedt om billeder på OUH, men har næsten hver eneste gang fået et eller to gratis.. Er blevet scannet en del gange. 

Men så sidst at de nu har hængt et skilt op med pris. 30 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.