skanning på OUH-pris???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. april 2010

3xM

nogen der ved hhvad det koster at få billederne med hjem ?

glemte det til nf skanning og havde så en privat skanning i uge 17...men hvad koster det når man vil have dem m hjem fra sygehuset?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

oo

på fertilitetsklinikken koster det 30 kr og det er samme pris på svangreklinikken på Svendborg, så jeg tror det er OUH's standardpris husk at sig du vil have billeder inden de scanner

Anmeld

18. april 2010

saxa

På Aalborg sygehus koster billederne 40kr. Og sys godt nok det er dyrt.. Men betaler det jo gerne alligevel..

Anmeld

18. april 2010

3xM

tusinde tak

Anmeld

18. april 2010

3xM

er det 30 kr pr billede eller hvordan ?

Anmeld

18. april 2010

oo

mariaogmarcus skriver:

er det 30 kr pr billede eller hvordan ?

det er lidt forskelligt, vi plejer at give 30 kr i alt og får 3-4 billeder, men sekretæren på svangreklinikken blev mopset over noget andet og så ville hun have 30 kr pr billede - det nægtede vi dog. der står at det koster 30 kr for scanningsbilled er og ikke noget med 30 kr pr billede på alle deres sedler rundt omkring, såe...

Anmeld

18. april 2010

oo

saxi skriver:

På Aalborg sygehus koster billederne 40kr. Og sys godt nok det er dyrt.. Men betaler det jo gerne alligevel..

Søren sagde også efter NF at han ikke forstod hvorfor man, i disse digitale tider, ikke bare optager scanningen og mailer den til forældrene som en fil. det kan da ikke være så indviklet!

Anmeld

18. april 2010

LinLin

Jeg gav da ikke noget for dem jeg fik på skejby...

Anmeld

18. april 2010

Becks

De koster heller ikke noget på Hvidovre..

Anmeld

18. april 2010

3xM

men så må et par hundrede kr i pungen gøre det godt, var mere nervøs for det kostede helt vildt meget...

puhhh

ja egentlig sjovt de ikke mailer istedet...sparer da papir og det hele og tager max 2 min efter så kunne de jo gøre efter hver skanning så var den i vinkel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.