Rooooosaaaaa!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ayasmor skriver:

Hehe.. tak skal du have.. Er planen så at spise ham ud nu?

Det var planen ja - men det virker overhovedet ikke... Vågnede kl 2 i nat ved at det gav et ordentligt smæld dernede, og troede straks at vandet var sprunget - men nej... Der sker ikke en hat.. Jeg må nok indstille mig på at det bliver et maj-banr, ellers bliver ventetiden for lang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Lærke90

Ayasmor skriver:

Mange tak skal du have søde.. Ingen speciel anledning, endnu. Havde bare købt kjolen af Rosa, og skulle jo som lovet vise hvordan den sad

Ja for pokker, det går bare rigtig stærkt med hende lige nu.

Ja anledning skal du nok få fundet  

Anmeld

19. april 2010

Ayasmor

Rosa skriver:

Det var planen ja - men det virker overhovedet ikke... Vågnede kl 2 i nat ved at det gav et ordentligt smæld dernede, og troede straks at vandet var sprunget - men nej... Der sker ikke en hat.. Jeg må nok indstille mig på at det bliver et maj-banr, ellers bliver ventetiden for lang

Ej øv altså. men kan godt huske skuffelsen hver evig eneste morgen, når man vågner og stadig ikke har født, eller er i fødsel. Så majbarn det bliver (og hvis han kommer før er det jo bare dejligt )

Anmeld

19. april 2010

Ayasmor

Lærke90 skriver:

Ja anledning skal du nok få fundet  

Jeg finder nok på noget..

Anmeld

19. april 2010

Moderator

Wauw - den er rigtig flot på dig. Hvad er anledningen?

Anmeld

19. april 2010

Ayasmor

Zafir skriver:

Wauw - den er rigtig flot på dig. Hvad er anledningen?

tk kal du have.. det har jeg ikke fundet ud af endnu

Anmeld

19. april 2010

Moderator

Ayasmor skriver:

tk kal du have.. det har jeg ikke fundet ud af endnu

OKay NICE Elsker også bal-kjoler... Alle slags. Bare så man lige har den, når man skal noget.

Også at huske, at bruge dem når man så skal noget. Jeg elsker at være 'overdressed' hehe...

Anmeld

19. april 2010

Ayasmor

Zafir skriver:

OKay NICE Elsker også bal-kjoler... Alle slags. Bare så man lige har den, når man skal noget.

Også at huske, at bruge dem når man så skal noget. Jeg elsker at være 'overdressed' hehe...

Ja lige præcis.. Tænk nu hvis man skulle noget, og IKKE havde en?? Har endda også de fineste røde matchene søde sandaler til.. Tror jeg vil være overdressed næste gang jeg skal i byen

Anmeld

19. april 2010

Moderator

Ayasmor skriver:

Ja lige præcis.. Tænk nu hvis man skulle noget, og IKKE havde en?? Har endda også de fineste røde matchene søde sandaler til.. Tror jeg vil være overdressed næste gang jeg skal i byen

FEDT Og dejlig med macthende sko...

Tilgengæld gider jeg så ikke bruger TIMER om morgenen, når jeg skal på arbejdet. Det er når det er særligt

Anmeld

19. april 2010

Ayasmor

Zafir skriver:

FEDT Og dejlig med macthende sko...

Tilgengæld gider jeg så ikke bruger TIMER om morgenen, når jeg skal på arbejdet. Det er når det er særligt

nej for pokker da... så hellere sove længere  hehe.. jeg bruger også kun tid på at børste tænder og smide et elastik i mit noget så ustyrlige krøllede hår, og det er vist det.. Men det gør det jo også meget federe, når man så går amok til festlige lejligheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.