Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er min billedspam som lovet.. Elsker allerede kjolen.. hehe Men hvor er din billedspam??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da op den sidder bare perfekt og hvor er du dog bare smuk. Men det vidste jeg jo godt.
Håber du har det godt søde.
Knus
ihh mange tak skal du have Du er så sød Di... jo tak det går okay her. Håber du har det okay, trods din sørgelige tragedie med din veninde
NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRH hvor er I smukke!!!! Den sidder jo PERFEKT på dig!!!!
Ih jeg er glad for at den havnede lige hvor den gjorde - den klæder dig helt vildt godt!
Og hvor er hun altså bare lækker, din lille prinsesse Sikke et smil
Og her sker der stadig ikke en hat så billedspam er udsat på ubestemt tid
Rosa skriver: NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRH hvor er I smukke!!!! Den sidder jo PERFEKT på dig!!!! Ih jeg er glad for at den havnede lige hvor den gjorde - den klæder dig helt vildt godt! Og hvor er hun altså bare lækker, din lille prinsesse Sikke et smil
Jeg er nu også meget glad for at du lige skulle sælge ud Glæder mig til din del af billedspamningen.. Jah hun syntes det var helt vildt sjovt at rykke mig i håret.. sådan en bandit. Og mange tak for de søde komplimenter
Ayasmor skriver: Jeg er nu også meget glad for at du lige skulle sælge ud Glæder mig til din del af billedspamningen.. Jah hun syntes det var helt vildt sjovt at rykke mig i håret.. sådan en bandit. Og mange tak for de søde komplimenter
Der er masser hvor de kommer fra - og du har tydeligvis fortjent hver og en
Rosa skriver: Der er masser hvor de kommer fra - og du har tydeligvis fortjent hver og en
Hehe.. tak skal du have.. Er planen så at spise ham ud nu?
Eiii Sara .. jeg er slet ikk misundelig over hvor smuk du er .. ;)
NØJ hvor den klæder sig søde man bliver godt nok misundelig. Den er også rigtig flot - hvad skyldes anledningen?
Og hold op hvor Aya er ved at være stor
stort kram til jer begge
Lærke90 skriver: NØJ hvor den klæder sig søde man bliver godt nok misundelig. Den er også rigtig flot - hvad skyldes anledningen? Og hold op hvor Aya er ved at være stor stort kram til jer begge
Mange tak skal du have søde.. Ingen speciel anledning, endnu. Havde bare købt kjolen af Rosa, og skulle jo som lovet vise hvordan den sad
Ja for pokker, det går bare rigtig stærkt med hende lige nu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128