Av for ind i h*****!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

<3

lillespurv19 skriver:

tak, ja det vil jeg prøve i morgen for gør dælme nas

Fandt du ud af hvad det var?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Koen.

Kirle skriver:

Fandt du ud af hvad det var?

ja, det er min bækkenløsning som blev værre under fødslen så det skal bare have tid til at komme sig, så har stadig mega ondt ØV ØV.

Anmeld

22. april 2010

<3

lillespurv19 skriver:

ja, det er min bækkenløsning som blev værre under fødslen så det skal bare have tid til at komme sig, så har stadig mega ondt ØV ØV.

Ja tag den med ro. Mit bækken var først helt i orden igen ved Tjalfes 2år fødselsdag. Og det er ikke udsædvanligt at der går så lang tid. Jeg gik til pilates, det hjalp meget og svømning er også godt. Det er begge former for sport der styrker alle muskler samtidigt med man er stabil

God bedring!

Anmeld

22. april 2010

Koen.

Kirle skriver:

Ja tag den med ro. Mit bækken var først helt i orden igen ved Tjalfes 2år fødselsdag. Og det er ikke udsædvanligt at der går så lang tid. Jeg gik til pilates, det hjalp meget og svømning er også godt. Det er begge former for sport der styrker alle muskler samtidigt med man er stabil

God bedring!

uhh det var længe skal starte til baby svømning med lillepigen, så kan det var det os kan hjælpe lidt på mig

Anmeld

22. april 2010

<3

lillespurv19 skriver:

uhh det var længe skal starte til baby svømning med lillepigen, så kan det var det os kan hjælpe lidt på mig

det gør det sikkert Det gjorde det ved mig derfor begyndte jeg at svømme regelmæssigt

Anmeld

22. april 2010

Koen.

Kirle skriver:

det gør det sikkert Det gjorde det ved mig derfor begyndte jeg at svømme regelmæssigt

for det, man kan altid håbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.