Av for ind i h*****!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. april 2010

Koen.

Fødte sidste søndag, men har de sidste par dag begyndt og få virkelig ondt i balleknoglerne(dem man sidder på) og ondt i benene Det gør så ondt at jeg knap kan gå! Har ellers slet ikke haft ondt..

Er der andre der har prøvet det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Koen.

slet ingen

Anmeld

18. april 2010

<3

Nej men ville nok lige gå til lægen da det sagtens kunne være noget man vil kigge på medicinsk.

Held og lykke med det.

Anmeld

18. april 2010

Koen.

Kirle skriver:

Nej men ville nok lige gå til lægen da det sagtens kunne være noget man vil kigge på medicinsk.

Held og lykke med det.

tak, ja det vil jeg prøve i morgen for gør dælme nas

Anmeld

18. april 2010

Fines mor

Kan det være en iskas nerve som har sat sig fast???

Anmeld

18. april 2010

forår

lillespurv19 skriver:

Fødte sidste søndag, men har de sidste par dag begyndt og få virkelig ondt i balleknoglerne(dem man sidder på) og ondt i benene Det gør så ondt at jeg knap kan gå! Har ellers slet ikke haft ondt..

Er der andre der har prøvet det

Altså jeg havde det på samme måde, dog lige efter jeg havde født. Det gjorde helt vildt ondt. Det var aller vært dagen efter fødslen, og blev stille og roligt bedre dag efter dag.

Det er et eller andet knogleværk i fødselskanalen man trykker agtigt.....jeg er ikke læge kan du godt hører ik.

Håber at det snart bliver bedre med dig

Anmeld

18. april 2010

B&J

Tror også på det er din iskas nerve for det kan gøre ondt virkelig ondt... jeg havde ondt i 3 dage hvor jeg næsten kun kunne og det var fordi jeg støvsugerede hhhiihihii så det gør jeg ikke næste gang jeg skal være gravid

Anmeld

18. april 2010

Koen.

tak for svar alle, lyder betryggende så mon ikke det snart går over

Anmeld

19. april 2010

Skouboe

Enig med de andre - det lyder meget iskias-nerve-agtigt.. og det går desværre ikke altid over af sig selv.. det gjorde det ihvertfald ikke hos mig.

Hvis det fortsætter mere end en uge eller 2 så få en henvisning til en fys..

Anmeld

19. april 2010

leneholst

Jeg har også haft det en del af det, især i 1. trimester. Det kan hjælpe at strække ud i ballerne, da det evt kan nedsætte presset på nerven lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.