patella skriver:
Hej tøser
For det første vil jeg bare lige høre om der er nogen der ved hvor jeg kan købe Huggies Badebleer?
Og for det andet kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad grunde der er til at gå til babysvømning, udover at man får en dejlig kontakt og hygge med sit barn. Altså er der en grund til at det er godt at de får hovedet under vand osv???
Mvh Patella
Hejsa... jeg vælger lige at svare på begge dele på en gang...
ang. bleer.. så kan de købes i super best, kvickly, føtex, og bilka...!! ihvertfald hernede af..!!
og med hensyn til babysvømning... for det første er det for selskabets skyld med de andre mødre/fædre.... og så er det fordi at jeg personligt følte mig mere tryg ved at det var en prof. der var der og lærte hvordan man skulle omgå sig i vandet med et lille barn, uden at gå i panik... og så også fordi at dit barn bliver meget fortrolig med vandet, og ved at det ikke skal gå i panik hvis det ryger under vandet (hvilket ingen håber sker)...!!
godt nok er der mange ting man kan gøre selv uden at skal være på et hold... men synes nu det er meget mere beroligende og hyggeligt..!!
Håber det var nogle svar du kunne bruge...
Anmeld