Forhandler af Huggies badebleer og hvorfor babysvømning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

XXSS

Jeg mener også at du kan købe dem i føtex  Vi har gået til svømning uden at være på et hold, men hvor vi har sat en dag af til det hver uge, manden og jeg. Det har været super godt. Børn elsker svømmehallen og motorisk er det rigtig godt for deres krop at bruge både arme og ben. Så ikke nok med at det er dejligt med det varme vand, så lærer de også af det.

Så for din egen og din babys skyld kan det kun anbefales, det behøver jo ikke at være hver uge, vi har da nogle uger måtte droppe det, men når vi endelig kommer afsted er det bare et hit .

Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

MorTilGustav

Håber det er ok jeg lige bruger denne tråd til at stille et lille spørgsmål ang. babysvømning  Vi ska prøve det første gang på tirsdag og ville lige høre hvor lang tid i forvejen det egentlig er nødvendigt at komme..? Har ikke været i svømmehallen siden jeg var helt lille så kan næsten ik huske hvordan det er  Blir spændende!

Anmeld

18. april 2010

XXSS

MorTilGustav skriver:

Håber det er ok jeg lige bruger denne tråd til at stille et lille spørgsmål ang. babysvømning  Vi ska prøve det første gang på tirsdag og ville lige høre hvor lang tid i forvejen det egentlig er nødvendigt at komme..? Har ikke været i svømmehallen siden jeg var helt lille så kan næsten ik huske hvordan det er  Blir spændende!

Er det på et hold?

Vi bruger som sagt ikke noget hold og det tager lige lidt tid at blive klar når man har en lille med og er alene om det. Jeg ville nok komme i hvert fald en halv time før

Tanja

Anmeld

18. april 2010

Fines mor

MorTilGustav skriver:

Hvis det er en helt lille, så vil jeg sige ca. 20 min ;-) Sørg for, at babyen ikke er alt for fyldt i maven, så den ikke kaster op når i tumler rundt i vandet. Men sørg for at gør dig selv klar, og tag så barnet først. Omvendt når i skal op af vandet, så gør du babyen færdig, og så dig selv ;-)

Anmeld

18. april 2010

Lærke90

Man kan sagtens købe badebleerne i føtex

Jeg har valgt at gå til babysvømning (starter på onsdag) fordi at jeg synes det kunne være hyggeligt. Man kan godt gøre det selv, men alligevel synes jeg at det giver mig mere ro når der er nogle prof. omkring mig som kan hjælpe. fx. ville jeg ikke turde dukke Freja, hvis jeg ikke har en som viser mig hvordan og hvorledes

Har kun hørt en masse godt om det

Anmeld

18. april 2010

Ansemusen

Jeg kunne forestille mig, at det styrker deres motorik fordi de kan bevæge sig frit i vand. Jeg har helt klart planer om at gå til babysvømning med vores lille når han kommer  Han skulle gerne blive en vandhund som sin mor, hehe!

Anmeld

19. april 2010

JonTri

Hej...

Jeg gik til babysvømning - der hvor man synger. Det var super hyggeligt og vi fik en rigtig god kontakt - også med de andre babyer. Der er forskellige "greb" man lærer for at styrke motorikken og derfor valgte jeg at fortsætte på hold. Varmvandsbassinnet er altid optaget formiddag i den svømmehal, jeg tilhører.

Jonathan dykkede ret hurtigt og han var vild med det. Desuden sendte svømmelæreren ham afsted til mig, under vandet, og han svømmede over til mig. Det at de lærer at dykke, kan betyde meget senere, hvis de skulle falde i noget vand - de panikker ikke og det kan redde liv. Deres dykkeevne reduceres ved ½ års alderen, så man skal helst i gang inden. Min dreng er 21 mdr og dykker stadig lidt.

Kan kun anbefale at man ser bort fra det pædagogiske synge halløj (som jeg fandt hyggeligt efterhånden) og følger et hold...

Anmeld

19. april 2010

Gittemor09

patella skriver:

Hej tøser

For det første vil jeg bare lige høre om der er nogen der ved hvor jeg kan købe Huggies Badebleer?

Og for det andet kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad grunde der er til at gå til babysvømning, udover at man får en dejlig kontakt og hygge med sit barn. Altså er der en grund til at det er godt at de får hovedet under vand osv???

Mvh Patella

Hejsa... jeg vælger lige at svare på begge dele på en gang...

ang. bleer.. så kan de købes i super best, kvickly, føtex, og bilka...!! ihvertfald hernede af..!!

og med hensyn til babysvømning... for det første er det for selskabets skyld med de andre mødre/fædre.... og så er det fordi at jeg personligt følte mig mere tryg ved at det var en prof. der var der og lærte hvordan man skulle omgå sig i vandet med et lille barn, uden at gå i panik... og så også fordi at dit barn bliver meget fortrolig med vandet, og ved at det ikke skal gå i panik hvis det ryger under vandet (hvilket ingen håber sker)...!!

godt nok er der mange ting man kan gøre selv uden at skal være på et hold... men synes nu det er meget mere beroligende og hyggeligt..!!

Håber det var nogle svar du kunne bruge...

Anmeld

19. april 2010

Skouboe

Emnet popper jævnligt op... se evt. denne tråd.

https://www.baby.dk/debat/40518pi1/boern-03-aar/babysvoemning-afstemning.aspx

Der er bl.a. et SUPER indlæg af NaFe på side 2 om hvorfor babysvømning er guld værd..

Anmeld

19. april 2010

LotteGabriella

patella skriver:

Haha det er faktisk netop grunden til at jeg lavdede dette indlæg

Jeg har været dér én gang i tirsdags og jeg synes faktisk det var ret træls. Det var netop rundkreds med babysang... hehe... det var en anelse underligt.

Jeg har betalt for to gange mere, hvor jeg tror vi kommer til at lære det dér med hovedet under vand, og så tror jeg også bare vi tar i svømmehallen selv i varmbassinet derefter... 

Der hvor vi går til babysvømning, er der 2 "trænere" med. Det er fra kl. 9-11 og først kl. 10 er der fællesleg mv., men fra 9-10 gør man hvad man vil og man kommer og går som man vil inden for det tidsrum De lærer også at kunne holde fast i kanten og kravle op selv uden hjælp...derudover lærer de så småt at svømme altså bruge deres svømmerefleks....der er flere forskellige øvelser som er noget de kan bruge når de bliver ældre

Så her er det en blandet fornøjelse for både voksne og børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.