Forhandler af Huggies badebleer og hvorfor babysvømning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.036 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. april 2010

patella

Hej tøser

For det første vil jeg bare lige høre om der er nogen der ved hvor jeg kan købe Huggies Badebleer?

Og for det andet kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad grunde der er til at gå til babysvømning, udover at man får en dejlig kontakt og hygge med sit barn. Altså er der en grund til at det er godt at de får hovedet under vand osv???

Mvh Patella

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

patella skriver:

Hej tøser

For det første vil jeg bare lige høre om der er nogen der ved hvor jeg kan købe Huggies Badebleer?

Og for det andet kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad grunde der er til at gå til babysvømning, udover at man får en dejlig kontakt og hygge med sit barn. Altså er der en grund til at det er godt at de får hovedet under vand osv???

Mvh Patella

Badebleerne kan bl.a. købes i Bilka

Anmeld

18. april 2010

Vidunderligeunger

deres forhold til vand senere i livet bliver i mange tilfælde bedre. Men hvis du ikke ønsker at gå til babysvømning, får det nu ikke fatale følger  

Anmeld

18. april 2010

Fines mor

Jeg gik til babysvømning med mine piger fordi de skulle blive fortrolige med vand, så vi ikke havde et skrigeri hvergang de skulle i bad. Idag tikker de faktisk om at komme i bad, og elsker svømmehallen. Den store på 6 år går til svømning 1 gang om ugen;-)

Anmeld

18. april 2010

Liljesilas

patella skriver:

Hej tøser

Mvh Patella

Min veninde og mand gidder ikke babysvømning, fordi de hoppede rundt og sang klappe-klappe kage i en rundkreds. Altså de ting som de lærte, kunne de selv, så derfor køre de selv i svømmehallen med den bette... Ved ikke hvad jeg selv gør, men synes ikke det lydder så ophisende

Anmeld

18. april 2010

patella

Mathildesmor skriver:

Badebleerne kan bl.a. købes i Bilka

Øv har desværre ikke nogen Bilka i nærheden 

Mon man kan få dem i Føtex?

Anmeld

18. april 2010

patella

BlyViol skriver:

deres forhold til vand senere i livet bliver i mange tilfælde bedre. Men hvis du ikke ønsker at gå til babysvømning, får det nu ikke fatale følger  

Hehe nej det var jeg nu heller ikke bange for, det var mere om der var en grund til at de skulle ha hovedet under vand... altså jeg mener, det behøver jo ikke at ske når de er i bad... 

Anmeld

18. april 2010

patella

Fines mor skriver:

Jeg gik til babysvømning med mine piger fordi de skulle blive fortrolige med vand, så vi ikke havde et skrigeri hvergang de skulle i bad. Idag tikker de faktisk om at komme i bad, og elsker svømmehallen. Den store på 6 år går til svømning 1 gang om ugen;-)

Det lyder som en god idé 

Jeg er dog så heldig at ha en søn der ELSKER bad 

Det er ren belønning for ham at komme i bad - det er til gengæld en straf når vi tar ham op

Anmeld

18. april 2010

patella

mayapigen skriver:

Min veninde og mand gidder ikke babysvømning, fordi de hoppede rundt og sang klappe-klappe kage i en rundkreds. Altså de ting som de lærte, kunne de selv, så derfor køre de selv i svømmehallen med den bette... Ved ikke hvad jeg selv gør, men synes ikke det lydder så ophisende

Haha det er faktisk netop grunden til at jeg lavdede dette indlæg

Jeg har været dér én gang i tirsdags og jeg synes faktisk det var ret træls. Det var netop rundkreds med babysang... hehe... det var en anelse underligt.

Jeg har betalt for to gange mere, hvor jeg tror vi kommer til at lære det dér med hovedet under vand, og så tror jeg også bare vi tar i svømmehallen selv i varmbassinet derefter... 

Anmeld

18. april 2010

Liljesilas

patella skriver:

Haha det er faktisk netop grunden til at jeg lavdede dette indlæg

Jeg har været dér én gang i tirsdags og jeg synes faktisk det var ret træls. Det var netop rundkreds med babysang... hehe... det var en anelse underligt.

Jeg har betalt for to gange mere, hvor jeg tror vi kommer til at lære det dér med hovedet under vand, og så tror jeg også bare vi tar i svømmehallen selv i varmbassinet derefter... 

Haha ja netop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.