Det med ekstrabladet fik mig til at tænke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

Trolde_mor

Ja, der er mange ting man kan/må overveje. Jeg havde profilbillede på engang, men det har jeg valgt ikke at have længere. Jeg kan godt lide min anonymitet, så jeg ikke bliver stoppet og "gud hej, er det ikke dig....", da projekt baby ikke er officielt i familierne.

Mit brugernavn dækkes heldigvis rimelig godt på google, af en kat der hedder Hello til fornavn

Så jeg forstår dig godt, TS

Ja, kan jeg godt huske Hehe...

Og ja, meget smart at man så bare får katte eller hello kitty op

De fleste kender mig heldigvis også for mit fornavn, da Senia er noget jeg har taget for 1½ år siden ca. Så på den måde gjorde det ikke så meget.

Men er nu mere sikkert lige at skifte navn og billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

VNB

jeg forstår dig SÅ godt... har selv lige anonymiseret mig... fuldstændig... gider simpelthen ikke at ende på forsiden eller blive citeret et eller andet sted... De kan jo bruge ens billede kom jeg til at tænke på....haha jeg er vist blevet sådan helt paranoia... Men min historie ang. barn, er lang fra noget alle i vores omgangs kreds ved noget om, så egentlig er man jo meget "udstillet" i et forum som dette...

hehe men Ja vi kan vel alle huske dig og lille niv  jeg beholder mit gamle navn. meen med nyt billede af en smuk svane som jeg fik taget et billede af sidste weekend

Knus fra en nu helt anonym Vinni... (haha ja mit navn står jo i 100 debatter alligevel...)

Anmeld

18. april 2010

Trolde_mor

VNB skriver:

jeg forstår dig SÅ godt... har selv lige anonymiseret mig... fuldstændig... gider simpelthen ikke at ende på forsiden eller blive citeret et eller andet sted... De kan jo bruge ens billede kom jeg til at tænke på....haha jeg er vist blevet sådan helt paranoia... Men min historie ang. barn, er lang fra noget alle i vores omgangs kreds ved noget om, så egentlig er man jo meget "udstillet" i et forum som dette...

hehe men Ja vi kan vel alle huske dig og lille niv  jeg beholder mit gamle navn. meen med nyt billede af en smuk svane som jeg fik taget et billede af sidste weekend

Knus fra en nu helt anonym Vinni... (haha ja mit navn står jo i 100 debatter alligevel...)

Ja syntes altså også man får lidt noia...

Men nej vil godt nok heller ikke citeres for noget... nixen...

Griner.. ja, ens navn står jo i en del debatter, men de er måske ikke så relevante for medierne, som tiden går?

Er et flot billede, var det første jeg fik øje på, da jeg så dit indlæg, så du er hermed indprintet som Vinni - den smukke hvide svane

Anmeld

18. april 2010

VNB

Lille-nivs mor skriver:

Ja syntes altså også man får lidt noia...

Men nej vil godt nok heller ikke citeres for noget... nixen...

Griner.. ja, ens navn står jo i en del debatter, men de er måske ikke så relevante for medierne, som tiden går?

Er et flot billede, var det første jeg fik øje på, da jeg så dit indlæg, så du er hermed indprintet som Vinni - den smukke hvide svane

hihi jamen det ville da være en skøn måde at blive husket på!

Men ja den er virkelig smuk... der var 2 og de svømmede bare helt tæt på os ved breden, ret fantastisk at opleve på en smuk forårs dag med en nyopdaget graviditet i maven og kæresten ved hånden.. SUK altså hvor romantisk.. haha

ang. det med at blive citeret så tror jeg det er gået op for mig nu hvor offentlige disse sider egentlig er... man ved jo i realiteten aldrig hvem der kigger med... skal man godt nok også tænke på når man blir helt vildt efter at vise billeder af sin nye bebs  

men men men sådan er det jo med det cyber space... det ved man jo..

knus

Anmeld

18. april 2010

Sommerfuglelarven

Jeg er nu også rimelig glad for at mit billede er anonymt, så de ikke har brugt det, eller mit navn. Ikke fordi jeg ikke står ved det, men jeg vil dælme ikke citeres i aviser uden jeg selv har godkendt det - så jeg blev da rimelig chokkeret over at det var mig der var citeret, jeg havde da ikke skænket det en tanke, da jeg oprettede en profil herinde. Men heldigvis har jeg holdt mit navn hemmeligt, og vil for efter tiden også holde min datters navn hemmeligt herinde!

Så kære journalist, for efter tiden, så gør det ikke noget at spørge om lov til at citerere mig (eller andre for den sags skyld)... Dessuden kan du lige rette i artiklen, så det ikke lyder som om det er mig der er parnoid - jeg tager bare mine forbehold, så min datter ikke generes yderligere, om det så er jord, aske eller noget tredje der florerer i luften - jeg synes bare det er et pudsigt sammentræf, at bilerne er møgbeskidte, og folks snak går på vulkanaske

Anmeld

18. april 2010

mor-til-vanessa

har også selv ændret mit profil navn da jeg fandt ud af at mange af mine indlæg var på google når man googlede mit navn fordi jeg bruge mit rigtige navn og efternavn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.