Det med ekstrabladet fik mig til at tænke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. april 2010

Trolde_mor

Måske har jeg ikke beskyttet mig godt nok, nu hvor baby.dk jo er en åben side.

Så nu skifter jeg brugernavn, frem for at bruge mit rigtige navn.

Da mange af jer kan huske lille-niv har jeg valgt at skifte navn til lille-nivs mor. Selvom vi inden længe ved køn og vil finde et navn til den lille, vil h*n altid være vores lille-niv.

Inden længe skifter jeg nok også billede, men gør det i etaper.

Syntes lige jeg vil oplyse det, da folk nok ellers vil undre sig.

Fortsat god søndag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Nu er jeg lidt nysgerrig.... Hvad er "det" med Ekstrabladet???

Anmeld

18. april 2010

Stumpen

Mathildesmor skriver:

Nu er jeg lidt nysgerrig.... Hvad er "det" med Ekstrabladet???

Her

https://www.baby.dk/debat/46529pi1/ordet-er-frit/baby-dk-debat-citeret-paa-eb-dk.aspx

Anmeld

18. april 2010

NoName

Har det på samme måde, men jeg skifter ikke navn, kun profilbillede...

Anmeld

18. april 2010

Low

Jeg har også tænkt mig at begrænse info om mig. Men jeg har den indstilling at hvis man skriver noget på nettet så er der ALTID en mulighed for at ALLE kan se det. Man er ikke beskyttet på nettet!

Anmeld

18. april 2010

MTS

Jeg overvejer også at få skiftet mit. skal bare først lige finde ud af hvad jeg skal skifte det til.

Anmeld

18. april 2010

otlitrom

Ja, der er mange ting man kan/må overveje. Jeg havde profilbillede på engang, men det har jeg valgt ikke at have længere. Jeg kan godt lide min anonymitet, så jeg ikke bliver stoppet og "gud hej, er det ikke dig....", da projekt baby ikke er officielt i familierne.

Mit brugernavn dækkes heldigvis rimelig godt på google, af en kat der hedder Hello til fornavn

Så jeg forstår dig godt, TS

Anmeld

18. april 2010

Trolde_mor

noname skriver:

Har det på samme måde, men jeg skifter ikke navn, kun profilbillede...

Kan jeg godt forstå du gør, man sætte lige paraderne lidt op. Med hensyn til navn er det jo godt nok at du ikke ar valgt dit eget kan man sige. Tænkte at jeg jo intet har at skjule, men hvis man risikere at blive citeret syntes jeg nu ikke mit eget navn skal stå i mediet.

Anmeld

18. april 2010

Trolde_mor

Low skriver:

Jeg har også tænkt mig at begrænse info om mig. Men jeg har den indstilling at hvis man skriver noget på nettet så er der ALTID en mulighed for at ALLE kan se det. Man er ikke beskyttet på nettet!

Har det som sådan fint med at alle kan se det på nettet, for skriver ikke noget jeg ikke vil stå ved. Men har ikke lst til at  komme i medier osv. fordi jeg skriver noget på en side..

Anmeld

18. april 2010

Trolde_mor

Malin skriver:

Jeg overvejer også at få skiftet mit. skal bare først lige finde ud af hvad jeg skal skifte det til.

Tænkte også over det, men kom til at tænke på at vi jo kalder den lille for lille-niv og det sntes folk at huske, så det var meget lige til

Men kan godt forstå du også overvejer det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.