Havfruen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

Karo

ønskebarn74 skriver:

MEGET GODE!! HAR ALLE HENDES BØGER..

Hendes bøger ligner lidt i opbygningen... Det der med at der er hendes (Annikas liv) og så krimien der er sæskildt og så indimellem slynger sig sammen... De er godt skrevet...

Jeg må i kælderen og finde dem frem kan jeg godt høre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Karo

Stumpen skriver:

De sidste tre bøger er alle udkommet med et års mellemrum, så jeg tror bestemt også at den næste først kommer næste år i marts.. Jeg har dog læst på nettet fra anmeldelser fra folk der har læst den på svensk at den næste ikke skulle være så god..

hmmm så må jeg bare væbne mig med tålmodighed.

Anmeld

18. april 2010

-Milla-

Jeg har også lige læst den færdig her til morgen. Ligesom I andre har sjrevet, så glæder jeg mig også til den næste kommer, for ja slutningen var da lidt overraskende ift. de andre bøger.

Har I en speciel favorit?

Jeg overvejer at købe de gamle, har kun havfruen, og så måske læse dem alle (igen) i sommerferien.

Anmeld

18. april 2010

Stumpen

CKN skriver:

Jeg har også lige læst den færdig her til morgen. Ligesom I andre har sjrevet, så glæder jeg mig også til den næste kommer, for ja slutningen var da lidt overraskende ift. de andre bøger.

Har I en speciel favorit?

Jeg overvejer at købe de gamle, har kun havfruen, og så måske læse dem alle (igen) i sommerferien.

Favorit? Forfatter eller hendes bøger?

Anmeld

18. april 2010

Stumpen

Karo skriver:

Jeg har de to første liggende, men jeg må ærligt indrømme at jeg aldrig er kommet igang med dem. Det kunne være jeg skulle finde dem frem og gå igang med dem, indtil den næste af Camilla Lakbergs udkommer.

Er de da gode?

MIn rækkefølge på Marklund er

"hedebølge" "Paradiset" "primetime" (skriver sådan da der før har været snak om startrækkefølgen herinde.. Er i gang med Primetime nu og har yderlig 4 stående.. Hedebølge var okay, Paradiset god og Primetime virker til at være kanon.. Så hun bliver bedre og bedre...

Så spring du på hende.. Har du læst noget af "Sara Blædel"?

Anmeld

18. april 2010

Karo

Stumpen skriver:

MIn rækkefølge på Marklund er

"hedebølge" "Paradiset" "primetime" (skriver sådan da der før har været snak om startrækkefølgen herinde.. Er i gang med Primetime nu og har yderlig 4 stående.. Hedebølge var okay, Paradiset god og Primetime virker til at være kanon.. Så hun bliver bedre og bedre...

Så spring du på hende.. Har du læst noget af "Sara Blædel"?

Nej hende har jeg ikke læst noget af.

Jeg har læst alle Dan Browns bøger og Stig Larssons bøger, som også er rigtig gode. Mary Higgins Clark skriver også fantastiske bøger, men jeg har ikke læst alle hendes bøger endnu.

Anmeld

18. april 2010

Stumpen

Karo skriver:

Nej hende har jeg ikke læst noget af.

Jeg har læst alle Dan Browns bøger og Stig Larssons bøger, som også er rigtig gode. Mary Higgins Clark skriver også fantastiske bøger, men jeg har ikke læst alle hendes bøger endnu.

Sara har skrevet

-kald mig prinsesse

-grønt støv

-kun et liv

-aldrig mere fri

-hævnens gudinde..

De er alle gode, men især Hævnens gudinde er faaaaantastisk..

Derudover er der bl.a. Mari Jungstedt, Anna Holt, Inger Wolf, Elsebeth Egholm -ene kvinder der er på min læse-liste...

Anmeld

18. april 2010

MoarTil4

Karo skriver:

Igår blev jeg så færdig med Camilla Lackbergs bog havfruen. Normalt plejer jeg at kunne gætte hvem morderen er i hendes bøger, men ikke denne gang. Det kom virkeligt bag på mig

Slutningen på bogen kom dog endnu mere bag på mig. Nu vil jeg ikke afsløre noget, men nu er man jo også nød til at læse hendes næste roman. Jeg kan jo næsten ikke vente til den engang udkommer, for jeg har virkeligt brug for nogle svar.

Er der andre der har læst bogen, der har det som jeg ???

Ihh hvor kan jeg kun give dig ret.

Det sidste bog fra Läckberg er suveræn. Det kom også bag på mig, hvordan det sluttede.

Jeg kan næsten ikke vente med næste bog......er rigtig utålmodig :-)

Anmeld

18. april 2010

Margorie

Jeg har læst alle bøgerne, damn de er gode, kan slet ikke stoppe når jeg først går i gang.. Men ja sikke et chok man får i slutningen.. Gys..

Anmeld

18. april 2010

Kloster

Hej læseheste...

Jeg er også igang med Havfruen. Jeg har gang i så mange ting for tiden, men jeg får da lige læst lidt i Havfruen hver dag. Jeg har læst og har alle Läckbergs bøger... KANON gode.

Har også været igang med Marklund's bøger, men det er bare slet ikke mig. Jeg synes der er VILD meget direkte tale deri. Og det gør mig forvirret.

Tilgengæld kan jeg klart anbefale Mari Jungstedt's bøger. Hendes skrivemåde og handling er meget lig Läckberg's. Jungstedt har bla skrevet Den Døende Dandy. Men det er nr 4 i rækken.

VH Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.