Havfruen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. april 2010

Karo

Igår blev jeg så færdig med Camilla Lackbergs bog havfruen. Normalt plejer jeg at kunne gætte hvem morderen er i hendes bøger, men ikke denne gang. Det kom virkeligt bag på mig

Slutningen på bogen kom dog endnu mere bag på mig. Nu vil jeg ikke afsløre noget, men nu er man jo også nød til at læse hendes næste roman. Jeg kan jo næsten ikke vente til den engang udkommer, for jeg har virkeligt brug for nogle svar.

Er der andre der har læst bogen, der har det som jeg ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Stumpen

Ja det var en fed fed bog... Kan du læse svensk kan du allerede nu læse den næste.. Jeg venter dog da jeg ikke er så skide sprogstærk, jeg ville miste meget ved ikke at læse på dansk..

Anmeld

18. april 2010

ønskebørn74

KAN KUN SIGE JEG GLÆDER MIG TIL AT LÆSE DEN!!!

Har været i ömrådet hvor bøgerne det meste af tiden foregår... Så når de nævner veje og områder er de mega spooky... Man har jo ligesom billederne i hovedet...

Anmeld

18. april 2010

betjenten

Karo skriver:

Igår blev jeg så færdig med Camilla Lackbergs bog havfruen. Normalt plejer jeg at kunne gætte hvem morderen er i hendes bøger, men ikke denne gang. Det kom virkeligt bag på mig

Slutningen på bogen kom dog endnu mere bag på mig. Nu vil jeg ikke afsløre noget, men nu er man jo også nød til at læse hendes næste roman. Jeg kan jo næsten ikke vente til den engang udkommer, for jeg har virkeligt brug for nogle svar.

Er der andre der har læst bogen, der har det som jeg ???

Jeg har det på præcis samme måde.... Den bog er jo FANTASTISK!!! Og ja de må godt se at få oversat den næste

Anmeld

18. april 2010

Karo

Stumpen skriver:

Ja det var en fed fed bog... Kan du læse svensk kan du allerede nu læse den næste.. Jeg venter dog da jeg ikke er så skide sprogstærk, jeg ville miste meget ved ikke at læse på dansk..

Jeg var slet ikke klar over at den næste bog allerede er udkommet på svensk.

Men jeg er ikke god til svensk, og ville midste alt for meget. De kan godt skynde sig at få den udgivet på dansk, for jeg kan bare næsten ikke vente.

Anmeld

18. april 2010

Karo

ønskebarn74 skriver:

KAN KUN SIGE JEG GLÆDER MIG TIL AT LÆSE DEN!!!

Har været i ömrådet hvor bøgerne det meste af tiden foregår... Så når de nævner veje og områder er de mega spooky... Man har jo ligesom billederne i hovedet...

Nej hvor skægt

Anmeld

18. april 2010

ønskebørn74

Karo skriver:

Nej hvor skægt

Meget, jeg håber på at få råd til at tage min mand med derop...

Det er firmature jeg har været på dertil..

Kender du så Liza Marklunds bøger???

Anmeld

18. april 2010

Karo

ønskebarn74 skriver:

Meget, jeg håber på at få råd til at tage min mand med derop...

Det er firmature jeg har været på dertil..

Kender du så Liza Marklunds bøger???

Jeg har de to første liggende, men jeg må ærligt indrømme at jeg aldrig er kommet igang med dem. Det kunne være jeg skulle finde dem frem og gå igang med dem, indtil den næste af Camilla Lakbergs udkommer.

Er de da gode?

Anmeld

18. april 2010

ønskebørn74

Karo skriver:

Jeg har de to første liggende, men jeg må ærligt indrømme at jeg aldrig er kommet igang med dem. Det kunne være jeg skulle finde dem frem og gå igang med dem, indtil den næste af Camilla Lakbergs udkommer.

Er de da gode?

MEGET GODE!! HAR ALLE HENDES BØGER..

Hendes bøger ligner lidt i opbygningen... Det der med at der er hendes (Annikas liv) og så krimien der er sæskildt og så indimellem slynger sig sammen... De er godt skrevet...

Anmeld

18. april 2010

Stumpen

Karo skriver:

Jeg var slet ikke klar over at den næste bog allerede er udkommet på svensk.

Men jeg er ikke god til svensk, og ville midste alt for meget. De kan godt skynde sig at få den udgivet på dansk, for jeg kan bare næsten ikke vente.

De sidste tre bøger er alle udkommet med et års mellemrum, så jeg tror bestemt også at den næste først kommer næste år i marts.. Jeg har dog læst på nettet fra anmeldelser fra folk der har læst den på svensk at den næste ikke skulle være så god..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.