Forskel på jog, let løb, alm løb???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.737 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. april 2010

Kloster

Hej.

Jeg løber jo, men jeg er i tvivl om hvad foskellen på jog, let løb og alm løb er...

Det er pga jeg har en profil på www.iform.dk hvor jeg skriver mine løb ind, distencer osv osv osv.

Kan nogen svare mig??

VH Kloster - Der lige har lagt 3 km bag sig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Honningblomst

Farten...

Anmeld

18. april 2010

Kloster

Eva skriver:

Farten...

I følge I Form, har jeg løbet 8 km/timen. Hvad fart løber jeg så med?? Jog, let løb ell alm løb??

Anmeld

18. april 2010

Honningblomst

Kloster skriver:

I følge I Form, har jeg løbet 8 km/timen. Hvad fart løber jeg så med?? Jog, let løb ell alm løb??

Det aner jeg ikke...er det vigtigt? skal du løbe op til noget bestemt eller?

ved min søster løber med det helt store udstyr der måler det ene og det andet...jeg løber bare, for velvære og for at strammes op.

Jeg plejer at løbe 12 km i timen, altså hvis jeg bare tager ud fra de 5 km jeg løber...

Knus..

Anmeld

18. april 2010

Kloster

Eva skriver:

Det aner jeg ikke...er det vigtigt? skal du løbe op til noget bestemt eller?

ved min søster løber med det helt store udstyr der måler det ene og det andet...jeg løber bare, for velvære og for at strammes op.

Jeg plejer at løbe 12 km i timen, altså hvis jeg bare tager ud fra de 5 km jeg løber...

Knus..

Jeg skal til 2 kvindeløb og har et personligt mål om at løbe 5 km.

Fordi jeg spørger er fordi jeg kan udfylde et skema på iform.dk hvor jeg kan se mine ruter, fremgang, tid osv. Og her spørger de så med hvilken slags løb ell gang man har motioneret.

Anmeld

18. april 2010

Honningblomst

Kloster skriver:

Fordi jeg spørger er fordi jeg kan udfylde et skema på iform.dk hvor jeg kan se mine ruter, fremgang, tid osv. Og her spørger de så med hvilken slags løb ell gang man har motioneret.

Ok..tja...prøv at google løbehastighed eller noget...

Jeg løb som sagt bare og tog tid, så var det nemt at se udviklingen..

Anmeld

18. april 2010

slettet_7530

Kloster skriver:

Jeg løber 5 km på omkring 30 min, hvilket er i god hastighed,så jeg vil tro du skal presse dig selv noget mere

Anmeld

18. april 2010

Kloster

albertesmor skriver:

Jeg løber 5 km på omkring 30 min, hvilket er i god hastighed,så jeg vil tro du skal presse dig selv noget mere

Ja ja... Det ved jeg  For jeg løber 3 km på 24 min. Men min spørgsmål var hvad slags løb, jeg løber med

VH Kloster

Anmeld

18. april 2010

slettet_7530

Hvis det er hvad den skriver så har du spurtet hele vejen på den 3 kilometers har du det?

Anmeld

18. april 2010

slettet_7530

Kloster skriver:

Ja ja... Det ved jeg  For jeg løber 3 km på 24 min. Men min spørgsmål var hvad slags løb, jeg løber med

VH Kloster

Altså jeg vil sige at så er dit løb jog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.