Hej til jer allesammen derude...
Jeg er ny herinde og er så glad for alle de gode debatter, så tusind tak for det 
Jeg går rundt og er mega bekymret for om min læge er helt åndsvag. Sagen er den at jeg stoppede med at tage mine p-piller i August, med ønsket om at blive gravid. Jeg havde normal menstruation i september og oktober, men så stoppede den.. Jeg tog tests og var ved lægen, men jeg var ikke gravid. Sidst i januar var jeg igen ved lægen hvor jeg fik taget blodprøver som heller intet viste. Så fik jeg en tid til en ultralydsscanning af underlivet (Indvendig) for min læge mente at der måtte være noget galt. en uge inden jeg skulle til scanningen testede jeg igen og den var posetiv, det var den 1. april... Jeg ringede selvfølgelig til min læge og forklarede hende at nu var jeg altså gravid
Hun gav mig en tid til den 28. April og sagde at vi havde god tid og jeg ikke behøvede at komme før...
Mit store spørgsmål er så... Er det normalt at man først kommer til den første svangerskabsundersøgelse ved lægen 4 uger efter man har opdaget at man er gravid?
Jeg har jo ingen mulighed for at vide hvor langt jeg er henne og det har min læge jo heller ikke. Måske er jeg bare pylret, men det er min første graviditet og bliver helt bange for at der er noget galt når jeg ikke har haft min mens. i så lang tid.
Undskylder det lange indlæg, men synes at det er lidt kompliceret at forklare...
Anmeld