Problem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

Mariekjellerup

MoarJ skriver:

Kan sagtens forstå dig... Det er rigtig træls som familie medlem at gå rundt i sådan noget bøvl med 2 mennesker... Det ødelægger alt inden for familie sammenkomster...

Bliv endelig ved med at invitere når I holder fødselsdag eller lignende, sæt nu han bliver sur over at han 1 gang ikke er inviteret med...

Ja har du ret i

Syns bare det er pjat  når man er i familie, men sådan er det jo. det er bare en skam.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Mira0911

Mariekjellerup skriver:

Ja har du ret i

Syns bare det er pjat  når man er i familie, men sådan er det jo. det er bare en skam.

Lige præcis det er en skam...

Har du brug for at snakke om det, kan du bare skrive en pb...

Jeg kender for godt til alt det i min familie...

Anmeld

18. april 2010

ønskebørn74

Mariekjellerup skriver:

Det er min søster's kæreste der ikke vil have min kæreste med til deres datter's barne dåb, men jeg har også sagt til min kæreste at vi invitere min søster's kæreste til vores ligemeget hvad, for vi er i familie og man kan ikke bare undlade at invitere en person, det kan man bare ikke, og det er hendes kæreste der ikke vil have hun er hjemme ved mig når min kæreste er hjemme, men nej jeg kan ikke gøre så meget, det er kun de to som kan, men det gør mig så ked af det, at det skal være sådan.

Jeg ved godt det er hendes kæreste der har problemet... Og det er bare ikke ok overfor jer søstre... Jeg har to søstre og vi er meget tætte... Det jeg mener er at i er tvillinger og jeres forhold er om noget endnu tættere... Jeg tænkte at du kunne bruge mine tanker til en samtale med din søster... Knus Lene

Anmeld

18. april 2010

Mariekjellerup

MoarJ skriver:

Lige præcis det er en skam...

Har du brug for at snakke om det, kan du bare skrive en pb...

Jeg kender for godt til alt det i min familie...

Mange tak for det. det er virkelig sødt af dig

Anmeld

19. april 2010

Mira0911

Mariekjellerup skriver:

Mange tak for det. det er virkelig sødt af dig

Det var da så lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.