Hej alle skønne tøser 
Jeg har et problem, det er min tvilling søster's kæreste, mig og ham har haft nogen problemer, og det gør mig så ked af det, men jeg har lagt det bag mig da mig og min søster skal begge være mor her i sommer, og vi har altid været tæt på hinanden, hun har mit et og alt. men min kæreste og hendes kæreste er gamle venner, og de har nogen problemer, så de snakker ikke mere sammen, og det er helt okay med mig, men det store problem i det hele er, at min søster er sat til den 12 maj, og at min kæreste ikke bliver inviteret til deres barn's barnedåb, og det gør mig så ked af det, da vi er i familie sammen, min søster har prøvet at snakke med hendes kæreste om det, men han vil ikke, og har sagt til hende det er ligemeget for syns hun skal nyde den sidste tid hun har bette pigen i maven, men det gør mig stadig så ked af det aner ikke hvad jeg skal gøre. jeg føler at hendes kæreste gør alt for at det hele skal gå galt, hun må ikke komme ud til mig hvis min kæreste er hjemme, og hvis han er hjemme skal jeg lyve for hendes kæreste og sige, at han er ude med hans venner. det går mig virkelig på.
håber i kan forstå det jeg skriver.
Hvad ville i gøre ?
Knus Marie
Anmeld