Kan det nogen sinde lykkedes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
angelmom skriver:

øhh hvad der er galt i at være selvstændig som kvinde?! og selv kunne forsørge sig selv?! og tænke selv?! og skal der ikke være plads til en romantisk historie i hver kvindes liv?!

Og hvornår er en mand en cirkus hund?! i mine øjene er han først det når han mister sig selv, fordi hans kone/kæreste har ændret ham, til at blive en kasterede vatpik..

du lyder nu mere som om at du jaloux og godt og grundigt utilfred med dit eget liv, og skal abeslut høvle alle ned som enten har fundet lykken eller er blevet forladt og er ulykke..

Jeg læser på intet tidspunkt et angreb på dig i det hun skriver. Prøv at læs indlægget igen og se de smileys der er med - hun joker bare lidt med dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

angelmom

undskyld så er det bare mig som har misforstået..

Jeg er desværre osse noget mere følsom  i øjeblikket, må jeg ærlig indrømme..

Jeg beklager vitterlige mit angreb det var selvfølgelig uberettigt!!

jeg beklager meget at mit hele hjerte at jeg gik i angreb..

Anmeld

18. april 2010

Vial

angelmom skriver:

<br /><br /><p> øhh hvad der er galt i at være selvstændig som kvinde?! og selv kunne forsørge sig selv?! og tænke selv?! og skal der ikke være plads til en romantisk historie i hver kvindes liv?!</p><p> Og hvornår er en mand en cirkus hund?!&nbsp;i mine øjene er han først det når han mister sig selv, fordi hans kone/kæreste har ændret ham, til at blive en kasterede vatpik..</p><p> du lyder nu mere som om at du jaloux og godt og grundigt utilfred med dit eget liv, og skal abeslut høvle alle ned som enten har fundet lykken eller er blevet forladt og er ulykke..</p><p> &nbsp;</p>

Tror du har misforstået mig. Jeg synes det er så sejt, at du har fundet en mand, når du selv troede du var for selvstændig til det. Det med cirkushund er pga det sidste du skrev omkring han vidste, hvornår han skulle sige noget og ej. Det lød bare sjovt - skrev også at det nok ikke var sådan du mente det. Jeg synes det er dejligt, du har en sød mand og glæder mig da til det engang bliver min tur - men synes ikke jeg er jaloux, og synes da heller ikke at det kan tolkes sådan.

Anmeld

18. april 2010

Vial

angelmom skriver:

<p> undskyld så er det bare mig som har misforstået..</p><p> Jeg er desværre osse noget mere følsom&nbsp; i øjeblikket, må jeg ærlig indrømme..</p><p> Jeg beklager vitterlige mit angreb det var selvfølgelig uberettigt!!</p><p> jeg beklager meget at mit hele hjerte at jeg gik i angreb..</p><p> &nbsp;</p>

Årh, så læser jeg først det nu. Det skrevne ord kan jo misforstås. So no hard feelings :-)

Anmeld

18. april 2010

Barbamama

sus34 skriver:

Lige nu føler jeg mit liv kører fuldstændigt af sporet... Jeg har tidligere været gift i 9 år og jeg har 3 drenge med ham..rigtig kernefamilie. Vi blev u skilt for 2,5 år siden og nu troede jeg jeg havde funden den mand som jeg skulle dele resten af mit liv med... skulle giftes og jeg er gravid i 12.uge. Og nu er ham skredet - 12 dage før brylluppet.

Når jeg så er i det triske humør, så kan man godt fristes til at tænke at nu er mit liv med mænd vist slut.... 4 børn med 2 forskellige mænd... ikke den type kvinde jeg havde regnet med at blive.. her kommer alle mine fordomme op, undskyld.

Tror ikke der findes mange mænd i verden som vil turde at tage udfordringen op... da jeg kun havde 3 børn mødte jeg flere som sagde. hvorfor har jeg ikke mødt dig før du fik børn...

Så nu må mit liv vist være mig og ungerne og så må jeg nøjes med de knus de giver mig... eller finde en mand for en nat på nettet ind imellem.... Bare hård der aldrig mere vil være en som jeg kan putte med om aftenen på sofaen... kysse i skoven....alt det som man nu gør når man er 2.

Trængte bare lige til at dele mine tanker med nogen.

Susanne

Puha det må bare være så hårdt.... Er han blevet forskrækket over det hele? Er han helt væk eller har han givet dig en forklaring. Jeg har sgu godt nok ondt af dig. Det er bare ikke fair at smutte når du både er gravid og I skal giftes.... Puha....

Anmeld

18. april 2010

mariamiss6

sus34 skriver:

Nent at sige når man er i et parforhold....

Men hold k... hvor er det ensomt at være alene.... så hjælper det mig ikke så meget at tænke på at om 15 år er de fleste at børnene flyttet og så bliver det måske muligt igen. 15 år er længe uden at blive holdt om!

Dermed ikke sagt jeg skal have en kæreste nu! absolut nej... har vist fået nok at mænd lige nu... men tanken om man er helt alene.. Det er nu altid rart at føle sig elsket.

Ak ja... Bare at have retten til lidt venlig omsorg, og et dyt i bamsen, med en man kender, og som behandler en godt.... Det kunne egentlig være rart... og helst gerne en der er tæt på, geografisk, så man ikke skal veeeeente hele tiden

Jeg forstår dig godt, og jeg er selv lidt ude i de der "føler FOR ensom, for EVIGT"-tanker....

Så må man vidst bare tage en dag af gangen, og håber på det bedste, hver gang muligheden byder sig....

Anmeld

18. april 2010

Lone Jakobsen

hold op det er bare en rigtig æv situation du står i. vil starte med at sende dig et stort knus det tror jeg du trænger meget til.

og så til lidt trøstende ord..... du lyder som om du bekymrer dig meget om at finde en ny mand.....og selv om det undrer mig...så ved jeg at bliver man udsat for ekstreme følelser...så tænker man ikke altid logisk. og jeg synes virkelig at du er blevet udsat for noget ekstra hårdt. giv dig selv tid, ro og masser af plads, til at få ro på dine følelser igen.

jeg troede heller ikke jeg ku finde en mand. jeg var alene i mange år. havde 3 børn med 2 forskellige....og en heeelt masse bagage....men jeg fandt ham....og jeg er sikker på at der nok skal være en til dig også.....hvis din ex vitterligt er en sikker i sin sag. men giv dig selv tid....masser af tid.

mange

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.