sus34 skriver:
Lige nu føler jeg mit liv kører fuldstændigt af sporet... Jeg har tidligere været gift i 9 år og jeg har 3 drenge med ham..rigtig kernefamilie. Vi blev u skilt for 2,5 år siden og nu troede jeg jeg havde funden den mand som jeg skulle dele resten af mit liv med... skulle giftes og jeg er gravid i 12.uge. Og nu er ham skredet - 12 dage før brylluppet.
Når jeg så er i det triske humør, så kan man godt fristes til at tænke at nu er mit liv med mænd vist slut.... 4 børn med 2 forskellige mænd... ikke den type kvinde jeg havde regnet med at blive.. her kommer alle mine fordomme op, undskyld.
Tror ikke der findes mange mænd i verden som vil turde at tage udfordringen op... da jeg kun havde 3 børn mødte jeg flere som sagde. hvorfor har jeg ikke mødt dig før du fik børn...
Så nu må mit liv vist være mig og ungerne og så må jeg nøjes med de knus de giver mig... eller finde en mand for en nat på nettet ind imellem.... Bare hård der aldrig mere vil være en som jeg kan putte med om aftenen på sofaen... kysse i skoven....alt det som man nu gør når man er 2.
Trængte bare lige til at dele mine tanker med nogen.
Susanne
pjat med dig.. men jeg kan så lige røbe jeg har haft det på nøjeagtig samme måde som dig! jeg gik rent faktisk i næsten 6 år og var overbevist om at jeg var bare ikke dum nok til en mand!!
Alene mor og nok for selvstændig som person, så var der sgu nok ikke nogen til mig!!
Men så her sidste år, vupti så dukket manden sgu op i mit liv, men han måtte fandeme osse arbejde for at få min opmærksomhed, og jo jeg bliver stadigtvæk engang imellem lige sat på godt og grundigt på plads af ham, selvom at han kan gå mig på nerverne..
Han "downloarde" mig inde på facebook, men blev så fysisk tiltrukket af mig da han så et billede af mig, og senere hen mere og mere mentalt tiltrukket af mig, fordi der sad sgu mere end bare et smukt ansigt på min hals der var skisme osse noget som rykket mellem ørene på mig.. ( jeg er så lige lidt dovn til at finde mit usb nøgle til at få sat et billede af mig på her inde sorry)
men jo vi har stadigtvæk nogle konflikter herhjemme, fordi han er bliver 40 år her til sommer har faktisk levet som ungkarl med få forhold bag sig og ligepluselig skal han så vende sig til denne her fuldbolds deluxus pakke som han har fået scoret sig.. men han ved skam osse hvornår han bare skal klappe i og hvornår han rent faktisk må sige noget...
han skal bare lige tilpasse sig hans nye liv..