Jeg sover så dårligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

Liljesilas

ønskebarn74 skriver:

Ja det tykke stykke øverst... Den er næsten identisk med den sengepude min veninde har, som hun brugte under sin graviditet... Jeg kan ikke finde den hun har... Den var bare grå med fløjlsoverflade... Men også til at puste op... Så kan man selv bestemme højden... og hun lagde den under rullemadrassen.. Giver det mening?? Hendes var dog lidt bredere...

Ja det giver mening, og det er jo en billig løsning. Jeg tror jeg køber den, hvis det kan forbedre min søvn.. Og mon ikke den har nogenlunde samme virkning som din venindes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

ønskebørn74

Ja det giver mening, og det er jo en billig løsning. Jeg tror jeg køber den, hvis det kan forbedre min søvn.. Og mon ikke den har nogenlunde samme virkning som din venindes?

der er kun 10 cm i breden til forskel og højden er det samme... Så mon ikke det går?? Held og lykke med det  Og så kan du jo altid bruge den til det oprindelige også...... HiHi...

Anmeld

18. april 2010

<3

Køb evt. nogle tabletter i håndkøb på apoteket til at stoppe halsbrand. For halsbrand kan nemlig godt give de symptomer som du nævner. Du kan også prøve med et glas mælk lige inden du skal sove og så ellers læg med hovedet højt

Anmeld

18. april 2010

lululupo

Uhhhh ja sådan er det også her, jeg sover pt med 3 hoved puder, eller en STOR monterings pude 80 x 80 ( købt i jysk ) det hjælper lidt på det

Også selvfølgelig en pakke balancid på natbordet til halsbrænden.....

Efter sigende bliver det bare værre, juhuuuuu

Anmeld

18. april 2010

Trolde_mor

mayapigen skriver:

Uh du må lige fortælle om den virker. Jeg er godt nok ikke så langt som dig endnu, men bøvler med halsbrand, og ligger derfor allerede nu med tre hovedpuder og så højt med hovedet jeg næsten kan...

Og får jo nok samme problem med at sove når jeg når længere hen...

Håber den hjælper dig

Anmeld

18. april 2010

Maria.

Åhh.. Jeg er der selv lige nu.. Baby vejer efterhånden så meget at jeg bliver "mast" når jeg ligger fladt på ryggen Føler ikke jeg kan trække vejret.. PUHA! Jeg sover derfor kun så siderne, men det er absolut ikke særlig rart.. Jeg glæder mig til at jeg kan sove på maven igen! Heldigvis kun omkring 5 uger tilbage til man kan ligge normalt igen!

Håber det går..

Kram Maria

Anmeld

18. april 2010

Liljesilas

Lille-nivs mor skriver:

Uh du må lige fortælle om den virker. Jeg er godt nok ikke så langt som dig endnu, men bøvler med halsbrand, og ligger derfor allerede nu med tre hovedpuder og så højt med hovedet jeg næsten kan...

Og får jo nok samme problem med at sove når jeg når længere hen...

Håber den hjælper dig

Det skaj jeg nok gøre Ja det er ikke sjovt, og jeg har døjet med det her længe, troede bare det var mig der havde det sådan Så jeg er enlig glad for jeg skrev her..

Anmeld

18. april 2010

Liljesilas

Maria. skriver:

Åhh.. Jeg er der selv lige nu.. Baby vejer efterhånden så meget at jeg bliver "mast" når jeg ligger fladt på ryggen Føler ikke jeg kan trække vejret.. PUHA! Jeg sover derfor kun så siderne, men det er absolut ikke særlig rart.. Jeg glæder mig til at jeg kan sove på maven igen! Heldigvis kun omkring 5 uger tilbage til man kan ligge normalt igen!

Håber det går..

Kram Maria

Ja nemlig - babyen vejer så meget, at det føles klamt at ligge på ryggen. Jeg kan bedst ligge på den ene side, men ligger jeg der for længe, gør det ondt, fordi babyen er så tung..

Anmeld

18. april 2010

Liljesilas

Kirle skriver:

Køb evt. nogle tabletter i håndkøb på apoteket til at stoppe halsbrand. For halsbrand kan nemlig godt give de symptomer som du nævner. Du kan også prøve med et glas mælk lige inden du skal sove og så ellers læg med hovedet højt

Jeg vil prøve at gøre det du siger 

Anmeld

18. april 2010

Liljesilas

Vil bare lige sige, at så er madressen bestilt - håber den redder min nattesøvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.