Jeg sover så dårligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.516 visninger
24 svar
0 synes godt om
18. april 2010

Liljesilas

Jeg er ved at blive sindsyg når jeg skal sove om natten!

Når jeg ligger mig begynder mit hjerte at hamre 20 gange i sekundet, som om jeg får hjertestop. Mine lunger føles meget mindre og jeg føler, at jeg kan mærke alle mine organger presse på hinanden... Ihvertfald så får jeg en trykken imellem brystet, efter jeg har lagt mig. Når det ikke vil gå væk, prøver jeg at ligge mig på den anden side, men der er det meget værrer, fordi jeg har brugt alle mine kræfter på at vende den kæmpe mave.. Ja og så når kroppen endelig falder lidt til ro, så skal jeg sgu tisse og kan begynde forfra

Skulle bare lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

ønskebørn74

mayapigen skriver:

Jeg er ved at blive sindsyg når jeg skal sove om natten!

Når jeg ligger mig begynder mit hjerte at hamre 20 gange i sekundet, som om jeg får hjertestop. Mine lunger føles meget mindre og jeg føler, at jeg kan mærke alle mine organger presse på hinanden... Ihvertfald så får jeg en trykken imellem brystet, efter jeg har lagt mig. Når det ikke vil gå væk, prøver jeg at ligge mig på den anden side, men der er det meget værrer, fordi jeg har brugt alle mine kræfter på at vende den kæmpe mave.. Ja og så når kroppen endelig falder lidt til ro, så skal jeg sgu tisse og kan begynde forfra

Skulle bare lige ud med det

Har i elevationssenge???

Anmeld

18. april 2010

Liljesilas

ønskebarn74 skriver:

Har i elevationssenge???

Nej det har vi desværre ikke

Anmeld

18. april 2010

ønskebørn74

mayapigen skriver:

Nej det har vi desværre ikke

Jeg ved man kan få skråpuder til sengen der har samme effekt.. Og det kan hjælpe rigtig meget!!! Så kryber barnet ikke så langt op imod lungerne..

Knus og kram Lene

Anmeld

18. april 2010

Liljesilas

ønskebarn74 skriver:

Jeg ved man kan få skråpuder til sengen der har samme effekt.. Og det kan hjælpe rigtig meget!!! Så kryber barnet ikke så langt op imod lungerne..

Knus og kram Lene

tak for det, men ved du hvor man kan købe dem?

Anmeld

18. april 2010

Fyn

Pyyyy - join the club!

Jeg har det præcis på samme måde. Åbenbart mente den lille i maven også at det KUN var i orden at ligge på højre side... så der var ikke noget at gøre.

Jeg tror måske også jeg kan anbefale at løfte hovedgæret på den ene eller anden måde.

Bare pas på...I min iver for at komme så højt op som muligt med hovedet (og samtidig ligge på højre-siden) har jeg fået noget i klemme i ryggen. Så mandag går den til kiropraktor...

C.

Anmeld

18. april 2010

Liljesilas

Fyn skriver:

Pyyyy - join the club!

Jeg har det præcis på samme måde. Åbenbart mente den lille i maven også at det KUN var i orden at ligge på højre side... så der var ikke noget at gøre.

Jeg tror måske også jeg kan anbefale at løfte hovedgæret på den ene eller anden måde.

Bare pas på...I min iver for at komme så højt op som muligt med hovedet (og samtidig ligge på højre-siden) har jeg fået noget i klemme i ryggen. Så mandag går den til kiropraktor...

C.

Ja okay det må jeg lige passe på med, men jeg vil prøve at ligge højer med hovedet.. Tak fordi du forstår mig, og har det på samme måde. Troede ikke man kunne få det så slemt, med den store mave.. Men jeg er også bare vokset en del i weekenden, sjovt som det kan komme så pludselig!

Anmeld

18. april 2010

ønskebørn74

tak for det, men ved du hvor man kan købe dem?

Denne vendt om... Ved godt den er ment til noget andet....

http://www.sexudstyr.dk/shop/elskovspude-2060p.html

Elskovspude

Anmeld

18. april 2010

Liljesilas

ønskebarn74 skriver:

Denne vendt om... Ved godt den er ment til noget andet....

http://www.sexudstyr.dk/shop/elskovspude-2060p.html

Elskovspude

Tak for tippet

øøø så skal den vende om, så hovedet er højt oppe? Er det en du har erfaringer med, og ved virker? Altså til graviditeten hihi

Anmeld

18. april 2010

ønskebørn74

Tak for tippet

øøø så skal den vende om, så hovedet er højt oppe? Er det en du har erfaringer med, og ved virker? Altså til graviditeten hihi

Ja det tykke stykke øverst... Den er næsten identisk med den sengepude min veninde har, som hun brugte under sin graviditet... Jeg kan ikke finde den hun har... Den var bare grå med fløjlsoverflade... Men også til at puste op... Så kan man selv bestemme højden... og hun lagde den under rullemadrassen.. Giver det mening?? Hendes var dog lidt bredere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.