Hvornår tager maven form??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

henh01

Det er nemlig også sådan jeg har det nu... griner.. Nu betaler man prisen for alt det lækre usunde man har fyldt sig med.. hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Leneur

Jeg vejede ca. 4 kg for meget i min første graviditet og allerede efter 6 uger kunne man se det på mig men det sad lige under ribbenene, så så ikke fed ud men bare gravid ud.... ;-)

Anmeld

18. april 2010

henh01

Heldige dig. Bare det var mig... Jeg vejer 10 kg for meget så tror det tager lidt tid før dellerne tager form..

Anmeld

18. april 2010

3xM

kunne ses her i 12 uge, og det buler vbildt nu er 20 uger nu...

jeg er i forvejen ikke stor i mellem stk, så jordemoder sagde at når der ikke kan vokses opad så kommer det udaf...uhhh tror den bliver stor

Anmeld

18. april 2010

henh01

Jeg lignede en der ventede trillinger da jeg ventede min datter. Og tror lidt jeg bliver større denne gang fordi man allerede er begyndt at se at jeg har taget påog er jo kun i 9. uge..

Anmeld

18. april 2010

LinLin

henh01 skriver:

Okay er det dit 2. barn? Hvis det er har du så erfarnger med at det ses hurtigere anden gang?

Jeg er i 9. uge og man kan bestemt se at jeg er blevet større men ligner som sagt bare mere usund kost

Går ud fra den var til mig

Ja det er nummer to og JA det er gået meget meget hurtigere her anden gang! Har termin d. 9. sep denne gang og havde d. 17. første gang så kan sådan rimeligt nemt sammenligne med i hvilken måned jeg gik over til ventetøj o.l. Første gang var det her i midten af april - denne gang var det i feb!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.