Hvornår tager maven form??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.431 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. april 2010

henh01

Hej.

Jeg er i 9. uge med mit andet barn og er allerede begyndt at vokse - men ser nu bare mere fed ud end før.. Vejer jo nok lidt for meget, men nu ligner jeg en der har levet af flødeboller de seneste uger.. Har fået mig fortalt at man bliver hurtigere stor anden gang, men hvornår begyndte jeres mave at tage form?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

henh01

Ikke erfaringer??? )

Anmeld

18. april 2010

Malene84

henh01 skriver:

Hej.

Jeg er i 9. uge med mit andet barn og er allerede begyndt at vokse - men ser nu bare mere fed ud end før.. Vejer jo nok lidt for meget, men nu ligner jeg en der har levet af flødeboller de seneste uger.. Har fået mig fortalt at man bliver hurtigere stor anden gang, men hvornår begyndte jeres mave at tage form?

Hmm... nu venter jeg tvillinger, så jeg ved ikke om jeg kan bruges. Men jeg så godt nok fed ud i de første 6 uger - og så tog den ellers hurtigt fin form. hehe

Anmeld

18. april 2010

henh01

Okay jeg tror også ens kropsbygning betyder en del. Jeg er da lidt for stor og frygter at se fed ud alt for længe.. griner.. Alligevel skal jeg skjule det for mit arbejde til jeg er 15 uge henne for at sikre mig fuld løn under min barsel.

Er det din første graviditet?

Anmeld

18. april 2010

LinLin

Har ikke taget billeder hver uge, men på dem jeg har er det fra omkring uge 14 jeg selv synes det ligner en gravid mave, men blev spurgt af en forælder i vuggestuen om hvornår det skulle være, da jeg var i 12. uge

Anmeld

18. april 2010

henh01

Okay er det dit 2. barn? Hvis det er har du så erfarnger med at det ses hurtigere anden gang?

Jeg er i 9. uge og man kan bestemt se at jeg er blevet større men ligner som sagt bare mere usund kost

Anmeld

18. april 2010

Margorie

Jeg er 9+2 med vores andet barn. Det kan slet ikke ses på mig endnu. Burde man kunne se det? Jeg merer, baby er jo stadig bare en mikro reje?

Anmeld

18. april 2010

henh01

Ved ikke om manburde kunne se det - fosterstørrelse er ca 2-3 cm men fostervand, moderkage og det hele burde være på størelse med en grape frugt så vidt jeg kan læse mig til. Det kommer selvfølgelig også an på om man har mave i forvejen eller hvordan man er bygget.

Anmeld

18. april 2010

Skytten0111

Hej..

Dette er min første graviditet, foruden en sa i nov. 2009. Men i starten af graviditeten følte jeg mig meget forspist, også selvom jeg ikke havde spist noget.

Nu er jeg så i 15-16 uge og synes maven tager lidt form, eller rettere sagt så buler maven lidt unden følelsen af at være forspist. men det begynder da at ligne noget 

Men har hørt fra flere at det ses hurtigere 2 gang. Men hvor hurtigt ved jeg dog ikke.

Knus Heidi 15+2

Anmeld

18. april 2010

Margorie

henh01 skriver:

Ved ikke om manburde kunne se det - fosterstørrelse er ca 2-3 cm men fostervand, moderkage og det hele burde være på størelse med en grape frugt så vidt jeg kan læse mig til. Det kommer selvfølgelig også an på om man har mave i forvejen eller hvordan man er bygget.

Jeg tror desværre min 'jeg er lidt for glad for chokolade' mave dækker over det endnu Deprimerende tanke egentlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.