Mht. tandbørstning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Ja - det ER dyrt at have børn! Men det gode ved nummer to er, at man ikke skal ud og starte forfra med at anskaffe det hele fra bunden af igen ...man HAR jo barnevogn, lift, vugge, puslebord og babylegetøj, mm. i forvejen fra det første barn ....og tøj, hvis de har samme køn (ellers kan alt det neutrale jo bruges til begge)

Så det er ikke så slemt meget der skal anskaffes. Men stadig en mund mere at mætte + bleer og institutionsplads, osv, osv...

Så ja, det er ikke kun lysten der bør spille ind, når man skal tage beslutningen om flere børn ....men det er dog den vigtigste faktorer alligevel - at barnet er ønsket og elsket fremfor alt jo 

Ja institution er sgu dyrt!!! Og så ville vi jo skulle anskaffe en barnevogn mere hvis jeg blev gravid nu.... Hvor længe sover de ude i den??? Jeg sov i min længe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Karo

JustAnotherName skriver:

Tak. Dine børn er nu også bare noget så nuttede og søde!

Ja, der er situationer hvor det er trættende og hårdt at have to børn. Men der er dælme også mange gode og søde stunder, hvor det bare er guld værd at have to små guldklumper, som kan have glæde og gavn af hinanden.

Det er fantastisk at mine børn skal vokse op som søskende. Det fik jeg desværre aldrig selv mulighed for, da jeg boede alene med min mor. Men det glæder mig langt ind i hjertet, når jeg ser mine to tøser sammen - når de mysser og krammer og erklærer deres kærlighed og glæde for hinanden ....så smelter jeg og bliver så pavestolt og fyldt med kærlighed indeni   

Jo ældre dine børn bliver, vil du helt sikkert også opleve mere og mere, hvordan de får noget sammen. Det har de jo allerede i det omfang som det kan lade sig gøre .....kunne jeg f.eks. se i "billede-runde", hvor de ligger sammen, leger sammen og holder om hinanden. SÅ SØDT! 

Jeg håber virkeligt at de fornøjelse af hinanden.

Min storebror er vokset op hos sin mor, så ham har jeg aldrig haft det store forhold til, og min lillebror er 7 år yngre end mig så derfor har vi heller aldrig rigtig haft noget forhold til hinanden før vi blev voksne. Det er også derfor vi har fået dem så tæt på hinanden, i håb om at de vil få et rigtigt godt forhold til hinanden.

Anmeld

18. april 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

Ja institution er sgu dyrt!!! Og så ville vi jo skulle anskaffe en barnevogn mere hvis jeg blev gravid nu.... Hvor længe sover de ude i den??? Jeg sov i min længe!

Vi anskaffede os også en barnevogn mere.
Men nu sover Bianca til middag i sin seng. Celina sover udenfor i barnevognen.

De sover vel bare i den ligeså længe som de kan ligge ordentligt i den (maks længde er vist omkring 97 cm i liggemål) eller til man vurderer at de i stedet skal sove inde ....eller måske slet ikke sove til middag mere.

Vi fik ihvertfald ikke så stærkt brug for to barnevogne, som jeg havde troet inden jeg fødte Celina.
Og Bianca var 1 år og 8 måneder, da hun blev storesøster.

Fordelen ved søkende i inst. er, at man får "søskende rabat".
Det vil sige, at den billigste plads, får man til halv pris.... trods alt!

Anmeld

18. april 2010

JustAnotherName

Karo skriver:

Jeg håber virkeligt at de fornøjelse af hinanden.

Min storebror er vokset op hos sin mor, så ham har jeg aldrig haft det store forhold til, og min lillebror er 7 år yngre end mig så derfor har vi heller aldrig rigtig haft noget forhold til hinanden før vi blev voksne. Det er også derfor vi har fået dem så tæt på hinanden, i håb om at de vil få et rigtigt godt forhold til hinanden.

Det er jeg da helt overbevist om, at de vil.
Storebror ser efter lillesøster. Og lillesøster forguder sin storebror

Meeeen ALLE søskende forhold kan jo også indeholde    -ture.
Der er ikke langt fra kærlighed til had. Men når alt kommer til alt, så holder søskende jo sammen og passer på hinanden  

Anmeld

18. april 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Vi anskaffede os også en barnevogn mere.
Men nu sover Bianca til middag i sin seng. Celina sover udenfor i barnevognen.

De sover vel bare i den ligeså længe som de kan ligge ordentligt i den (maks længde er vist omkring 97 cm i liggemål) eller til man vurderer at de i stedet skal sove inde ....eller måske slet ikke sove til middag mere.

Vi fik ihvertfald ikke så stærkt brug for to barnevogne, som jeg havde troet inden jeg fødte Celina.
Og Bianca var 1 år og 8 måneder, da hun blev storesøster.

Fordelen ved søkende i inst. er, at man får "søskende rabat".
Det vil sige, at den billigste plads, får man til halv pris.... trods alt!

Ja det er altid noget, men det er stadig 1000kr oveni det vi har nu... Og så er der bleer,mælk, tøj....osv osv osv....

Anmeld

18. april 2010

JustAnotherName

Ja det er altid noget, men det er stadig 1000kr oveni det vi har nu... Og så er der bleer,mælk, tøj....osv osv osv....

ja.... der er en del udgifter 
..... MEN DE ER HVER EN KRONE VÆRD!!    

Anmeld

18. april 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

ja.... der er en del udgifter 
..... MEN DE ER HVER EN KRONE VÆRD!!    

Ja det er rigtigt, men de skal jo være der for at livet ikke bliver for surt.... Vi må lige lægge et baby nr 2 budget. Ha ha ha

Anmeld

18. april 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

Ja det er rigtigt, men de skal jo være der for at livet ikke bliver for surt.... Vi må lige lægge et baby nr 2 budget. Ha ha ha

"Skaaaat, hvordan ser baby 2 -kontoen ud? Er vi ved at være klar??"  Griner

Anmeld

18. april 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

"Skaaaat, hvordan ser baby 2 -kontoen ud? Er vi ved at være klar??"  Griner

Ha ha ha ha ja

Anmeld

19. april 2010

lion

Hvor er de bare søde dine piger.

Jeg har ikk så mange problemer med Cassandra når hun skal ha børste tænder, jeg gør det bare sammen med hende. Hun elsker tandpastaen også selvom det er vores.

Glæder mig til når Juluis bliver så stor og han også skal ha børstet tænder.

Jeg skal af med 1500kr ekstra når Julius skal i vuggestue, vi skal nemlig af med 3025 til vuggestue i København

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.