Mht. tandbørstning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
19 svar
0 synes godt om
17. april 2010

JustAnotherName

Så er det også en løsning at have to børn, og sætte dem til at gøre det sammen ....så går der ren hygge og fjolleri i det 

(billeder taget her til aften)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

JustAnotherName

(og her er også lidt fra den 30 marts)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. april 2010

Jules

Nååårh hvor er det bare kært Viktor gider ikke børste tænder sammen med mig...snøft

Anmeld

17. april 2010

JustAnotherName

Jules skriver:

Nååårh hvor er det bare kært Viktor gider ikke børste tænder sammen med mig...snøft

Så er det godt at der er en lille- bror/søster på vej ...så kan det være at dét kan gøre forskellen .....når altså lige den lille bliver stor nok, og i det hele taget har nogle tænder at børste

Anmeld

18. april 2010

Barbamama

He he nå det er derfor jeg skal have barn nr to  De ser sgu søde ud!!!

Anmeld

18. april 2010

JustAnotherName

He he nå det er derfor jeg skal have barn nr to  De ser sgu søde ud!!!

Yep, that's why !!     ....Ahh, der er jo ingen garantier for at det virker. Men det er forsøget værd - så kom du bare igang med den næste, så Carla har én at fjumse sammen med, når tænderne skal børstes 

Anmeld

18. april 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Yep, that's why !!     ....Ahh, der er jo ingen garantier for at det virker. Men det er forsøget værd - så kom du bare igang med den næste, så Carla har én at fjumse sammen med, når tænderne skal børstes 

Ja ikk??? Ej det sker vidst ikke lige endnu... Hi hi... Men jeg tror ikke jeg venter så længe som jeg hele tiden har tænkt... Nu må vi se... pengene spiller jo også en rolle

Anmeld

18. april 2010

Karo

Hvor er de dog bare søde

Dejligt med to børn, når det kan gøre tingene noget nemmere

Anmeld

18. april 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

Ja ikk??? Ej det sker vidst ikke lige endnu... Hi hi... Men jeg tror ikke jeg venter så længe som jeg hele tiden har tænkt... Nu må vi se... pengene spiller jo også en rolle

Ja - det ER dyrt at have børn! Men det gode ved nummer to er, at man ikke skal ud og starte forfra med at anskaffe det hele fra bunden af igen ...man HAR jo barnevogn, lift, vugge, puslebord og babylegetøj, mm. i forvejen fra det første barn ....og tøj, hvis de har samme køn (ellers kan alt det neutrale jo bruges til begge)

Så det er ikke så slemt meget der skal anskaffes. Men stadig en mund mere at mætte + bleer og institutionsplads, osv, osv...

Så ja, det er ikke kun lysten der bør spille ind, når man skal tage beslutningen om flere børn ....men det er dog den vigtigste faktorer alligevel - at barnet er ønsket og elsket fremfor alt jo 

Anmeld

18. april 2010

JustAnotherName

Karo skriver:

Hvor er de dog bare søde

Dejligt med to børn, når det kan gøre tingene noget nemmere

Tak. Dine børn er nu også bare noget så nuttede og søde!

Ja, der er situationer hvor det er trættende og hårdt at have to børn. Men der er dælme også mange gode og søde stunder, hvor det bare er guld værd at have to små guldklumper, som kan have glæde og gavn af hinanden.

Det er fantastisk at mine børn skal vokse op som søskende. Det fik jeg desværre aldrig selv mulighed for, da jeg boede alene med min mor. Men det glæder mig langt ind i hjertet, når jeg ser mine to tøser sammen - når de mysser og krammer og erklærer deres kærlighed og glæde for hinanden ....så smelter jeg og bliver så pavestolt og fyldt med kærlighed indeni   

Jo ældre dine børn bliver, vil du helt sikkert også opleve mere og mere, hvordan de får noget sammen. Det har de jo allerede i det omfang som det kan lade sig gøre .....kunne jeg f.eks. se i "billede-runde", hvor de ligger sammen, leger sammen og holder om hinanden. SÅ SØDT! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.