Gravid med nr. 2 og bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

Lone Jakobsen

henh01 skriver:

Det tænker jeg heller ikke at det har nogen som sådan betydning. Men mine erfaringer med min datter fortæller mig at en "skilsmisse" - hveranden weekends far mm ofte ikke er det optimale for barnet, hvorfor jeg frygter at stå i sammesituation og tilmed med et puslespil hvor 3 parter bliver involveret. Men satser nu ikke på at vi skal gå fra hinanden - det er bare nogle af mine frygter. )

he he...her har vi 2 fædre og en mor vi skal samarbejde med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Soap

nutche skriver:

he he...her har vi 2 fædre og en mor vi skal samarbejde med

Her er det min ældstes far og hans skiftende kærester der forsøges samarbejde med 

Anmeld

18. april 2010

henh01

Jeg har heldigvis et nogenlunde samarbejde med mion datters far som tilmed har fået ny "fast" kæreste og barn med hende. Vi kan endelig snakke om tingene og finde en løsning der er for min datters bedste frem for at blive fornærmet når man ikke får sin vilje.. )

Men er det ikke noget med at statsforvaltningen tager hensyn til forskellige fædre når der fastlægges samvær, så man har "fri" i en weekend og alle sine børn næste? -det samme med jul og helligdage?

Anmeld

18. april 2010

Lone Jakobsen

henh01 skriver:

Jeg har heldigvis et nogenlunde samarbejde med mion datters far som tilmed har fået ny "fast" kæreste og barn med hende. Vi kan endelig snakke om tingene og finde en løsning der er for min datters bedste frem for at blive fornærmet når man ikke får sin vilje.. )

Men er det ikke noget med at statsforvaltningen tager hensyn til forskellige fædre når der fastlægges samvær, så man har "fri" i en weekend og alle sine børn næste? -det samme med jul og helligdage?

har aldrig hørt at de tager hensyn til det. men her er det så ikke noget problem....og jeg kan høre at det heller ikke er det for jer endnu.

hvis du altid går og frygter at i ikke er sammen mere...får det mig til at spekulere om der er noget i forholdet der ikke er helt okay.

Anmeld

18. april 2010

henh01

Griner.. Nej intet er galt. JEg har aldrig haft det så godt. Er bare blevet svigtet så mange gange, så jeg har lidt svært ved at tro på at han vil mig. Men selvfølgelig vil han det.. )

Anmeld

18. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det kender jeg flere der har Det er lidt mere besværligt, hvis de også bliver skilt fra dem, fordi de skal forskellige steder hen til deres fædre.

Men deres børn er skønne og de ville ALDRIG undvære dem

TILLYKKE med graviditeten.

Anmeld

18. april 2010

Lone Jakobsen

henh01 skriver:

Griner.. Nej intet er galt. JEg har aldrig haft det så godt. Er bare blevet svigtet så mange gange, så jeg har lidt svært ved at tro på at han vil mig. Men selvfølgelig vil han det.. )

den kender jeg du må bare tro på at han er den rigtige for dig. og så lyt til ham, se på ham...og giv ham chancen for at vise at han ikke er som de andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.