chancen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

Miia90

det kan jeg faktisk ikk huske, så længe siden jeg har taget sådan en.

Men er begyndt og sætte en finger op i skeden omkring hvor ægløsningen er   synes bare man er ved at mistede lysen til sex, fordi man ligger om håber på man rammer plet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

henh01

det skal helst ikke fylde det hele.. Man burde dyrke sex fordi man havde lyst og ikke fordi man kun ville være gravid. Lyder lidt som om I har brug for at få noget andet i tankerne så kommer det sikkert helt af sig selv. MEn det er smadder svært.

Anmeld

18. april 2010

Miia90

det er rigtig svært og mistede også lige min moar 1nov09 efter lidt over et år med sygdom med kræft, og hun glæder sig sådan til og blive mormor. men det bliver hun bare aldrig en del af som hvis hun var her  men måske med at bleve gravid og spillet lidt ind fordi det har været så hårdt og været så påvirkede ??

Anmeld

18. april 2010

henh01

JA det kan det sagtens.. Kroppen bliver først gravid når den er klar til det og det er jo klart at dt været en enorm sorg for dig at miste din mor og det har di krop også mærket. Alt er sikkert som det skal være og du bliver gravid når det rigtige tidspunkt kommer. Jeg tror man skal være tålmodig.. Tag lidt væk hjemmefra og få tankerne lidt væk. LAd være kun at dyrke sex omkring ægløsning men jævnt gennem hele din cyklus for ellers tror jeg det psykiske spiller for meget ind ; " så skat - nu skal vi dyrke sex fordi jeg har et æg klar" Når tankern er så fokuseret herpå, så hæmmer det.. Håber jeres besøg hos lægen d. 5 maj hjælper jer lidt på vej. Indtil da så tag det roligt og prøv at tænk på noget andet )

Anmeld

18. april 2010

Miia90

Taaark skal du have, og held og lykke med jeres ønske baby

Anmeld

18. april 2010

FrkLarsen

Kæresten og jeg havde prøvet i 5 måneder men der skete heller intet. 

Vi valgte at ligge det lidt på hylden fordi vi skulle til at flytte, og havde egentlig ikke tænkt os at prøve igen før om nogen år. 

Jeg testede så positiv på min 19års fødselsdag, et halvt år efter at vi var begyndt at prøve.

Kroppen gør meget når man er desperat efter at blive forælder, men ligeså snart man får tankerne over på noget andet så skete det her  

Kamilla 24+1 

Anmeld

18. april 2010

Leonora

Hej

Vi prøvede også i over et år. Jeg var MEGET forkuseret på at det skulle ske. Så jeg kende alt til dine tanker. Alle sagde til mig at vi skulle tage ud og rejse for at tænke på noget andet. Jeg mente at det var noget pjat men jeg kan regne ud at jeg blev gravid mens vi var i Italien. Kan kun råde dig til at prøve at tænke på noget andet selv det næsten er umuligt. Det skal nok lade sig gøre .

Jeg krydser fingre.

Mange tanker fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.