chancen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.178 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. april 2010

Miia90

Har í nogen gode råd til hvordan man kan øge chancen til at blive gravid ?

Kram Mia, som gør alt for at blive gravid men der sker bare ingenting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Dansker i England

Kigger lige med

Anmeld

18. april 2010

Kløver

jeg er begyndt til zoneterapi, gav da bonus på nær det blev til sa, men jeg er også overvægtig og har meget lang cyklus, så det spiller også ind, nu er jeg begyndt på babyklister (fructus femina) og håber det giver gevinst

Anmeld

18. april 2010

Miia90

okay, lige siddet og læst om det på nettet, men lyder ikk til jeg må begynde og tage det, når man ikk er i nogen behandling

Anmeld

18. april 2010

businesstigger

Ens vægt betyder noget. Derudover skal man også gerne spise sundt og varrieret. Helst ikke ryge og drikke. Drikkevarer der indeholder koffein som fx. kaffe skal man også holde igen med. Mener ikke det bør overstige 2-3 kopper pr. dag (kopper ikke krus).

Mænd derimod må godt drikke kaffe - koffein chock til sædsellerne skulle være godt

Derudover bør man spise folinsyre.

... der er sikkert andet men min hjerne er tom lige nu. Min søn mente vi skulle op kl 5.30 i morges

Anmeld

18. april 2010

henh01

Hvis I uden held har prøvet i lang tid, så ville jeg da anbefale jer at tage til lægen og få undersøgt jeres muligheder. Der er jo alternativer hvis man ikke kan blive gravid naturligt, men det kræver jo selvfølgelig at I har prøvet LÆNGE! )

Psyken kan også spille ind - hvis man virkelig gerne vil have et barn så kan det være en hæmmende faktorer i sidste ende. Tag på en afslappende ferie/weekend uden intentioner om at det skal være i babys tegn. Så kan det være der er bid. Man skal forsøge atfå henledt sine tanker på andet end hvor gerneman vil have et barn )

Held og lykke.,

Anmeld

18. april 2010

Miia90

jeg ryger eller drikker ikk, spiser sundt og for grænt hverdag og fisk to gange om uden. kærsten drikker kaffe, jeg gør ikk. og rør mig hverdag.  og taller dage på hvornår vi skal gøre det ca og nogen dage frem. men gør vi noget forkert? det følger jeg ihverfald når der ikk sker noget. er blevet undersøgt og fejler INGENTING. og kæresten er blevet undersøgt med sit sædtal. og det er også normalt vi skal til gynækolog 4maj og snakke om hvordan hun kan hjælpe os med at blive gravide

Anmeld

18. april 2010

henh01

Jeg har hørt at det er rigtig fint at dyrke sex dagene op til ægløsning da sæd kan overleve op til 7 døgn i kvindes krop. Har i prøvet ægløsningstests?

Anmeld

18. april 2010

Miia90

ja, men synes ikk jeg for det ud af det som jeg gerne vil der er ikk meget forskel på stegerne synes de linger hinanden alle sammen

Anmeld

18. april 2010

henh01

Er der ikke 2 streger når man har ægløsning og en når man ikke har?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.