Nøj hvor er jeg glad nu... Godt jeg ikke tog i RC alligevel... Det var ellers planen...
Jeg følger ikke med i PH, men har dog en mening alligevel
...
Jeg synes det er ufattelig nem underholdning... Der er altid publikum til pik og patter (undskyld sproget) Og dermed ikke sagt at det er god underholdning.
Det er så lavt at blive kendt på at knalde, noget alle på sin vis kan. Problemet er jo heller ikke nu, men derimod om nogle år, hvor deres liv (forhåbentlig) ser helt anderledes ud, der vil der stadig ligge masse af klip af sex med diverse... Dvs at et barn på youtube kan finde mor der bliver knaldet i prutten, og det klip vil altid være tilgængeligt... For både børn og deres omgangskreds... Noget de fleste nok gerne vil være fri for.
Tilbage i folkeskolen havde jeg en lærer som i sine MEGET unge dage havde stået nøgenmodel... Og selvom det var 20 år siden, kunne der stadig med mellemrum findes billeder rundt omkring på skolen af denne lærer...
Så jeg håber virkelig at forældre rundt om, kan tage snakken med ungerne om, at den slags måske er sjovt når man er 20 men knap så sjovt når man ikke selv bestemmer, hvornår det skal ses af andre i fremtiden...
Anmeld