Swips.. skriver:
Er der nogen som vil fortælle om, hvad det går ud på? Jeg skal selv tabe mig når jeg har født i oktober.. Jeg har tabt mig 18 kg med DDV, men kan IKKE anbefale dem!! De har fuldstændig ødelagt mine spisevaner og det kæmper jeg så stadig med nu her flere år efter 
Hejsa!
Ja, kan sagtens fortælle hvad det går ud på... Du må spise alt.. Bare ikke altid! 
Udregnet fra din alder, højde og vægt får du tildelt et antal points hver dag.. F.eks. jeg har 41 points om dagen.. Alle slags mad har forskellig points værdi.. F.eks. et stykke rugbrød "koster" 3 points.. Så erdet med at sammensætte sin kost efter det antal points du har.. 
Hver uge har du 49 bonus points.. Dem kan du bruge frit som du vil.. F.eks. 7 ekstra points om dagen, eller dem alle hvis du skal i byen en aften.. 
Når du dyrker motion opsamler du ekstra points... F.eks. en går tur på en halv time.. Der får du 2 ekstra.. 
Jeg har selv været på DDV for nogle år siden... Jeg mildest talt sked gulerødder til sidst... For på daværende tidspunkt var det de eneste grønsager jeg brød mig om..
Du er hjertelig velkommen til at skrive privat til mig hvis du har nogle spørgsmål.. 
Knus Annemette, som skal vejes for 2 gang på onsdag og håber på sin første stjerne.. (Får man for hver 3. kg du taber)
Anmeld