Weight Watchers

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Slettet

Er der nogen som vil fortælle om, hvad det går ud på? Jeg skal selv tabe mig når jeg har født i oktober.. Jeg har tabt mig 18 kg med DDV, men kan IKKE anbefale dem!! De har fuldstændig ødelagt mine spisevaner og det kæmper jeg så stadig med nu her flere år efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Findusinde

Swips.. skriver:

Er der nogen som vil fortælle om, hvad det går ud på? Jeg skal selv tabe mig når jeg har født i oktober.. Jeg har tabt mig 18 kg med DDV, men kan IKKE anbefale dem!! De har fuldstændig ødelagt mine spisevaner og det kæmper jeg så stadig med nu her flere år efter

Hejsa!

Ja, kan sagtens fortælle hvad det går ud på... Du må spise alt.. Bare ikke altid!

Udregnet fra din alder, højde og vægt får du tildelt et antal points hver dag.. F.eks. jeg har 41 points om dagen.. Alle slags mad har forskellig points værdi.. F.eks. et stykke rugbrød "koster" 3 points.. Så erdet med at sammensætte sin kost efter det antal points du har..

Hver uge har du 49 bonus points.. Dem kan du bruge frit som du vil.. F.eks. 7 ekstra points om dagen, eller dem alle hvis du skal i byen en aften..

Når du dyrker motion opsamler du ekstra points... F.eks. en går tur på en halv time.. Der får du 2 ekstra..

Jeg har selv været på DDV for nogle år siden... Jeg mildest talt sked gulerødder til sidst... For på daværende tidspunkt var det de eneste grønsager jeg brød mig om..

Du er hjertelig velkommen til at skrive privat til mig hvis du har nogle spørgsmål..

Knus Annemette, som skal vejes for 2 gang på onsdag og håber på sin første stjerne.. (Får man for hver 3. kg du taber)

Anmeld

19. april 2010

Mossu

lonemus skriver:

Ja, jeg har gået der i flere omgange.....jeg tabte mig 25 kilo på et halvt år, det fungere fint. Jeg går der ikke længere, da jeg har brug for noget nyt.

- men jeg har deres nyeste program til salg, hvis du er interesseret

Lone

Hej Lone

Hvad skal du have for programmet? jeg kunne nemlig godt tænke mig at købe det.

Tina

Anmeld

19. april 2010

3rollinger

Hej Swips

Udover det Annemette fortaeller saa skal man ogsaa soerge for at spise 3 rationer kalk, 5 rationer frugt og groentsager, 2 rationer olie og mellem 1,5-2 liter vand. Saa man har basisen iorden.

Jeg har tabt mig ca 15 kg efter hver graviditet og kan ogsaa kun anbefale det. Det er det eneste vaegttab jeg har kunnet holde efter kuren var slut. Bortset fra ved graviditeter selvfoelgeilg.

Dem der holder de forskellige kurser er dvinder der selv har tabt sig ved WW, saa de ved fuldkommen hvad man gaar igennem.

Og det bedste ved metoden er at da du ikke bliver forbudt nogen madvarer overhovedet, faar man ikke samme ustyrlige trang.

Knus

Trine

Anmeld

19. april 2010

3rollinger

Og saa lige en ting mere. Der er ogsaa taget hensyn for at man ammer. Man maa begynde naar baby er 4 mdr, men du har flere point og maa altsaa spise mere, saa du fortsat kan lave god maelk til baby. Dit vaegttab er ofte en smule mindre ved amning, men ikke altid. Foerste gang tabte jeg over 2 kg hver gang de foerste uger paa trods af de ekstra point. Denne gang dog kun 700 g foerste uge. Men det gaar da den rigtige vej.

Anmeld

22. april 2010

Orkide86

Så startede jeg der nede igår og er nu igang håber sådan jeg taber mig af det..

Anmeld

11. maj 2010

Findusinde

Mirjam123 skriver:

Så startede jeg der nede igår og er nu igang håber sådan jeg taber mig af det..

Hvordan går det ved WW?

Anmeld

11. maj 2010

3rollinger

Findusinde skriver:

Hvordan går det ved WW?

Og hvordan gaar det med dig, Findusinde?

Anmeld

11. maj 2010

Findusinde

3rollinger skriver:

Og hvordan gaar det med dig, Findusinde?

Uh, det går ikke så godt.. HAvde taget 300 g på sidst, men har til gengæld mistet 14 cm rundt omkring på kroppen.. Så min træning har nok gjort at det er muskler istedet.. Men har fået i en wii fit i mors dags gave.. Så den knokler jeg på en time om dagen.. Hvad med dig? Hvordan går det?

Anmeld

11. maj 2010

3rollinger

Findusinde skriver:

Uh, det går ikke så godt.. HAvde taget 300 g på sidst, men har til gengæld mistet 14 cm rundt omkring på kroppen.. Så min træning har nok gjort at det er muskler istedet.. Men har fået i en wii fit i mors dags gave.. Så den knokler jeg på en time om dagen.. Hvad med dig? Hvordan går det?

Det er da ellers flot 14 cm. Men selvfoelgelig traels med de 300 g.

Jeg tror nu heller ikke det gaar for godt. Har dog ikke vaeret til vejning de to sidste gange, da jeg 1. gange var i DK og 2. gang var min datter syg med feber. I Danmark havde jeg to konfirmationer og gjorde generelt ikke noget for at tabe mig, men siden jeg kom hjem har jeg holdt mig selv lidt mere i oerene, saa nu maa jeg se hvad de siger dernede. Skal afsted om en times tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.