Weight Watchers

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Findusinde

Bayze skriver:

Wow det var sørme flot - godt gået!

Det fortsætter jo nok ikke i det tempo, men keep up the good work alligevel

Tusind tak!

Nej, det fortsætter nok desværre ikke i samme tempo.. Det kunne ellers være rart..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Orkide86

Findusinde skriver:

Tusind tak!

Nej, det fortsætter nok desværre ikke i samme tempo.. Det kunne ellers være rart..

Anmeld

17. april 2010

Findusinde

Mirjam123 skriver:

Lige på onsdag kommer jeg bare hurtgit derind og blir vejet... Da Laura og Thomas venter i bilen... Men du kan godt sætte ca 2 timer af på onsdag til vejning, peptalk og intruduktion...

Anmeld

17. april 2010

Orkide86

Findusinde skriver:

Lige på onsdag kommer jeg bare hurtgit derind og blir vejet... Da Laura og Thomas venter i bilen... Men du kan godt sætte ca 2 timer af på onsdag til vejning, peptalk og intruduktion...

Ja har heg godt nok hørt.. Jeg går i mødre gruppe med en der går der nede

Skal nok ha tøsen passet

Anmeld

17. april 2010

Bayze

Findusinde skriver:

Tusind tak!

Nej, altså det gør det jo helt sikkert ikke og det kan man jo lige så godt vide med sig selv så man ikke bliver skuffet. Men det er GODT NOK en dejlig start!!

Anmeld

17. april 2010

tb

jeg har gået der for godt 2 år siden (nørresundby), og synes det er kanon.. tabte mig det jeg skulle (9kg) på rimelig kort tid.. det er et rigtig godt redskab til at lære hvad mad man skal putte i munden  kan kun varmt anbefale det!!

kh tina

Anmeld

17. april 2010

Puller

Mirjam123 skriver:

Hej

Ja er der nogen der har gået ved Weight Watchers?

Hvor meget har i tabt jer og hvor hurtig?
Har i været glad for det?

Jeg har gået der i 3 mdr. og tabte 12 kilo i den periode. Det er et rigtig godt program og meget nemt.

Men syntes det er lidt dyrt. Derfor stoppede jeg igen, da jeg havde købt program og kogebøger, så regner med at jeg vil starte op igen bare for mig selv, når jeg har født.

Anmeld

17. april 2010

Karo

Mirjam123 skriver:

Hej

Ja er der nogen der har gået ved Weight Watchers?

Hvor meget har i tabt jer og hvor hurtig?
Har i været glad for det?

Jeg gik der for nogle år siden og jeg tabte mig 17 kg på under 1/2 år. Jeg syndes det var rigtigt godt og deres kur virkede perfekt for mig. Jeg kan helt klart anbefale dem

Anmeld

17. april 2010

gruener

Jeg gik der for 3-4 år siden. tabte mig 30 kilo på ca. 7-8 mdr. Jeg stoppede igen, da jeg nåede min ideal vægt. Jeg begynder igen, efter jeg har født, da der er kommet noget på nu,

og en del før da ... wups !!

Men det kan varmt anbefales..

Held og lykke.

Sara

Anmeld

19. april 2010

Orkide86

Tak for jeres svar glæder mig til at komme igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.