Bil og alle udgifterne dertil? Nogen der vil hjælpe?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.940 visninger
31 svar
0 synes godt om
16. april 2010

Bare mig..

Er der nogen der kan fortælle mig hvad en bil ca vil koste i måneden?

Det er min kæreste der skulle stå som ejer og den der kører, da jeg ikke har kørekort.

Han har aldrig haft bil før.
Han fylder 21 i juni, og har haft sit kørekort siden han var 18. Han har kørekort til lastbil og en med hænger.. - hvis det har noget at sige..

Så nogen der kan fortælle mig hvad vores udgifter ville være CA om mdr. hvis vi havde en bil.. Alt skal medregnes.. Og jeg har ikke en dyt forstand på det, så hvis der er mere i skal vide for at give mig et svar, så spørg

Det skal være så billigt som muligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Lullaby

puha jamen det kommer jo an på hvilket forsikringsselskab? Men udover det så kommer det jo også an på hvor meget benzin i bruger og hvilken bil i køber?

Jeg kan fortælle at vi bruger 1000 i benzin om mdr, 826 til vægtafgift og forsikring osv

Anmeld

16. april 2010

wamse

Det er stort set umuligt at svare på, for der er så mange ting, der spiller ind.  Det er forskelligt fra de forskellige forsikringsselskaber, hvordan de regner kontingenten ud. Bilernes forbrug er jo også meget forskelligt og det er vægtafgiften også. Så med mindre i har en bestemt bil i tankerne, er det svært at komme med en mere præcis udregning

Anmeld

16. april 2010

Bare mig..

MorpåSjælland skriver:

puha jamen det kommer jo an på hvilket forsikringsselskab? Men udover det så kommer det jo også an på hvor meget benzin i bruger og hvilken bil i køber?

Jeg kan fortælle at vi bruger 1000 i benzin om mdr, 826 til vægtafgift og forsikring osv

Vi har Tryg. Men ellers bare hvis I giver for alt..

826 kr, er det til vægtafgift OG forsikringer?

Kan du ikke prøve og fortælle alt hvad I giver? Og hvilken bil i har..

Anmeld

16. april 2010

Bare mig..

wamse skriver:

Det er stort set umuligt at svare på, for der er så mange ting, der spiller ind.  Det er forskelligt fra de forskellige forsikringsselskaber, hvordan de regner kontingenten ud. Bilernes forbrug er jo også meget forskelligt og det er vægtafgiften også. Så med mindre i har en bestemt bil i tankerne, er det svært at komme med en mere præcis udregning

Vi har ingen bil i tankerne, men ville begynde og kigge efter en hvis vores budget kunne holde til det..

Måske jeg bare skulle hører hvad I hver især giver, og hvilken bil i så har... ?

Det er det jeg siger, jeg er totalt uvidende på det her område..

Anmeld

16. april 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Hvad du skal betale i vægt afgift, kommer helt an på hvad bil det er. Men på rigtig mange sider, hvor der er biler til salg, står det faktisk ved dem, hvad det koster i vægt afgift.

Når han er ny bil ejer og aldrig har haft en bil før, er det lige meget om han har haft kørekort i 1 eller 3 år, han kommer til at starte på nul. Medmindre han har haft firma bil, så har han optjent der

Men ofte skal du nok regne med 10.000 i forsikring som ny køre. Det er møg mange penge.. Og husk også at der er stor forskel på forsikrings prisen om man f.eks vælger en 1,6 1,8 eller 2,0 motor.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

16. april 2010

Betteisen

Hejsa!

Hvis i har en bestemt bil model i tankerne så prøv at tjekke forsikringsluppen.dk hvor i kan beregne, hvad I skal give i forsikring. Har I ikke haft bil før bliver det nok en ret dyr fornøjelse, at få bilen forsikret. Det billigst er nok igennem sin fagforening, hvis man er 1. gangs bilejer. Held og lykke med det.

Hilsen Louise

Anmeld

16. april 2010

Lullaby

Vi har Tryg. Men ellers bare hvis I giver for alt..

826 kr, er det til vægtafgift OG forsikringer?

Kan du ikke prøve og fortælle alt hvad I giver? Og hvilken bil i har..

Vi har en hyundai i10, den koster 520 om året i vægtafgift og så har vi lærerstandens brandforsikring hvor vi er elite og derfor giver 4400 om året i forsikring. Udover det, så er vores bil så ny at den er indbefattet af 2 årlige services.

Men de 826 er hvad vi hver måned lægger til side til servicene og vægtafgift og forsikring

Anmeld

16. april 2010

Bare mig..

s.tina skriver:

Hvad du skal betale i vægt afgift, kommer helt an på hvad bil det er. Men på rigtig mange sider, hvor der er biler til salg, står det faktisk ved dem, hvad det koster i vægt afgift.

Når han er ny bil ejer og aldrig har haft en bil før, er det lige meget om han har haft kørekort i 1 eller 3 år, han kommer til at starte på nul. Medmindre han har haft firma bil, så har han optjent der

Men ofte skal du nok regne med 10.000 i forsikring som ny køre. Det er møg mange penge.. Og husk også at der er stor forskel på forsikrings prisen om man f.eks vælger en 1,6 1,8 eller 2,0 motor.

Men 10.000 i forsikring, så er det jo om året ikk, og hvad kommer der så oveni? Altså hvad SKAL man have?

Han har heller ikke haft en firmabil, så han skal starte fra 0.

Anmeld

16. april 2010

Bare mig..

anistu skriver:

Hejsa!

Hvis i har en bestemt bil model i tankerne så prøv at tjekke forsikringsluppen.dk hvor i kan beregne, hvad I skal give i forsikring. Har I ikke haft bil før bliver det nok en ret dyr fornøjelse, at få bilen forsikret. Det billigst er nok igennem sin fagforening, hvis man er 1. gangs bilejer. Held og lykke med det.

Hilsen Louise

Vi har ingen bil i tankerne, og han er førstegangs ejer af bil.. Så han / vi skal starte fra 0 af..

Men så måske bare gennemsnitlige udgifter så...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.