Askeskyen over DK - må man sætte de små udenfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2010

Sommerfuglelarven

Der er også flot blå himmel her i Aalborg, der er bare lidt skyer indover solen ind imellem. Men asken er i luften, man kan som sådan bare ikke se den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

mor-til-vanessa

vi bor i horsens og min pige ligger og sover ude nu. jeg har slet ikke tænkt på det med den vulkan før min mor sagde at kbh lufthavn var lukket. og vi skal rejse tirsdag. øvøv. nå men her i horsens kan man godt stille dem ude og sove har jeg fået at vide

Anmeld

16. april 2010

Risen

livpultz skriver:

vi bor i horsens og min pige ligger og sover ude nu. jeg har slet ikke tænkt på det med den vulkan før min mor sagde at kbh lufthavn var lukket. og vi skal rejse tirsdag. øvøv. nå men her i horsens kan man godt stille dem ude og sove har jeg fået at vide

Min kæreste arbejder i lufthavnen og han siger at de højst sandsynligt åbner op igen senest søndag

Anmeld

16. april 2010

mor-til-vanessa

Risen skriver:

Min kæreste arbejder i lufthavnen og han siger at de højst sandsynligt åbner op igen senest søndag

åh det lyder godt. var også helt nærvøs. nu har vi været en splittet familie i 3 1/2 måned så var hed ked hvis vi skulle være en splittet familie en uge mere

Anmeld

16. april 2010

Risen

livpultz skriver:

åh det lyder godt. var også helt nærvøs. nu har vi været en splittet familie i 3 1/2 måned så var hed ked hvis vi skulle være en splittet familie en uge mere

Ja det kan jeg godt forstå .. Vi må bare håbe på det bedste.. Der er heldigvis lidt tid til tirsdag.. Min bror skal rejse i morgen til new york i kun 1 uge og det ser ikke for godt ud.. Surt at miste bare 1 eller 2 dage når man skal så langt.. hvor skal du hen ?

Anmeld

16. april 2010

mor-til-vanessa

Risen skriver:

Ja det kan jeg godt forstå .. Vi må bare håbe på det bedste.. Der er heldigvis lidt tid til tirsdag.. Min bror skal rejse i morgen til new york i kun 1 uge og det ser ikke for godt ud.. Surt at miste bare 1 eller 2 dage når man skal så langt.. hvor skal du hen ?

jeg skal til virginia. ja det er rigtig surt at miste sin rejse hvis man står og skal afsted nu her og også alle dem der bare venter og venter i lufthavnen

Anmeld

16. april 2010

Risen

livpultz skriver:

jeg skal til virginia. ja det er rigtig surt at miste sin rejse hvis man står og skal afsted nu her og også alle dem der bare venter og venter i lufthavnen

okay .. Det eneste som kan blive et problem for dig og din familie er at mange af dem som har mistet deres fly skal ombookes til de næste flyafgange.. ved ikke om det kan gå helt ind og ramme jeres tirsdag.. 

Anmeld

16. april 2010

mor-til-vanessa

Risen skriver:

okay .. Det eneste som kan blive et problem for dig og din familie er at mange af dem som har mistet deres fly skal ombookes til de næste flyafgange.. ved ikke om det kan gå helt ind og ramme jeres tirsdag.. 

ja det også det jeg tænker. må ringe og høre sas på mandag

Anmeld

17. april 2010

Mira0911

Min sov ude igår.. Nu bor vi også i Jylland...

Anmeld

17. april 2010

N&J

Sådan som jeg har forstået det, er det kun hvis asken kommer ned i vores højde, og dette burde kunne ses ved at asken lægger sig, hvis den ligger sig, jamen så er der vist ingen tvivl om at man bør holde sine børn indendørs, men lige nu bæres asken af, mener de hedder højdevindene, så forhåbentlig så slipper det meste af danmark for askenedfald...

men der er altså en geolog herinde, hun burde vide langt mere, tror måske at man kan finde hende i en tråd med jobs, hvad laver du? eller sådan noget ligende.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.