Askeskyen over DK - må man sætte de små udenfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.571 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. april 2010

patella

Ja spørgsmålet er om det betyder noget for de små poders helbred at sove ude på en dag som i dag. Selv bor jeg på sydfyn, og kan ikke fysisk se skyen, men har netop talt med min veninde i KBH og de har fysisk kunne se skyen her til morgen. Er det mon noget der kan påvirke de små når de sover i barnevognen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Ja det tror jeg ikke der er nogen problemer i. Askeskyen skulle vist være i 6-10 km højde. Benjamin kommer i hvert fald ud og sove.

Anmeld

16. april 2010

Orkide86

Tror heller ikke det betyder noget.. Natasja er kommet ud og sove.

Anmeld

16. april 2010

Sommerfuglelarven

Her i Aalborg ville jeg ihvertfald ikke stille mit barn ud for at sove, der er så støvet over alt, og det sætter sig i halsen og munden, så vi er konstant tørre i halsen og munden.

Det hjælper så bestemt ikke noget at min datter hoster som en gal i forvejen, asken har bare gjort det værre

Anmeld

16. april 2010

Dansker i England

Der stod i avisen i går, at man ikke må sætte tage børn udenfor i går og i dag og måske resten af weekenden, og jeg bor lidt længre væk end du gør, så jeg ville ikke gøre det. Men du bestemmer selvfølgelig selv.

Anmeld

16. april 2010

mariamiss6

De skrev på morgen tv at det kunne man sagtens

Anmeld

16. april 2010

Nemesis

det er vildt med forskel der er. Her er der fin blå himmel og ikke antydningen af støv.

(her er i nordsjælland)

:-) Sisse

Anmeld

16. april 2010

patella

Sommerfuglelarven skriver:

Her i Aalborg ville jeg ihvertfald ikke stille mit barn ud for at sove, der er så støvet over alt, og det sætter sig i halsen og munden, så vi er konstant tørre i halsen og munden.

Det hjælper så bestemt ikke noget at min datter hoster som en gal i forvejen, asken har bare gjort det værre

Ja jeg havde nemlig også hørt at skyen kunne falde som nedbør, og det gør den så i Jylland kan jeg forstå. Men jeg må indrømme at vi har den flotteste blå himmel her, så på trods af min tvivl, er Bassen alligevel blevet puttet udenfor 3 gange i dag.... 

Men det må være lidt voldsomt for jer, hvor det daler ned fra himmelen.. 

Anmeld

16. april 2010

Stumpen

Min datter på 9 mdr har været ude og sove i dag... Havde slet ikke tænkt på andet...

Anmeld

16. april 2010

TbCp

patella skriver:

Ja jeg havde nemlig også hørt at skyen kunne falde som nedbør, og det gør den så i Jylland kan jeg forstå. Men jeg må indrømme at vi har den flotteste blå himmel her, så på trods af min tvivl, er Bassen alligevel blevet puttet udenfor 3 gange i dag.... 

Men det må være lidt voldsomt for jer, hvor det daler ned fra himmelen.. 

Jeg har haft alle 4 dagplejebørn ude at sove idag... Bor i Odense hvor der er blå himmel og fantastisk vejr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.