Ægløsning og udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2010

Louisiana

businesstigger skriver:

yep det kan jeg tilslutte mig. Inden jeg blev gravid 1. gang havde jeg tisset på ÆL tests i 50 dage ca uden et eneste udslag, så både min læge og jeg var ganske overraskede da jeg alligevel var gravid ...

Men havde din læge så ikke undersøgt dig? Om du fik ægløsning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

businesstigger

Louisiana28 skriver:

Men havde din læge så ikke undersøgt dig? Om du fik ægløsning?

Det var det vi skulle i gang med at have undersøgt, skulle bare lige tage et par blodprøve først ... og der kunne han se at hCG niveauet ikke kunne passe med at jeg ikke havde haft ÆL.

Det er meget individuelt hvor mange hormoner man udskiller i ens urin. Ikke alle udskiller nok til at tests virker.

Da jeg var gravid i januar var jeg jo også 5+0 før jeg fik en positiv test ...

Anmeld

16. april 2010

Sofiedk

Jeg har kun 1 gang testet positiv på en ÆL test, så jeg er en af dem hvor de virkelig ikke virker på - og tro mig jeg har prøvet og prøvet Men jeg er jo i behandling så jeg blev holdt øje med inden behandling og jeg får mine ÆL som jeg skal.

Jeg kan ALTID se det på mit udflåd, det bliver sådan hvidt/gennemsigtigt og meget elastisk. Plus at der er meget, kan ofte mærke jeg bliver sådan våd i trusserne, som jeg ikke plejer at gøre. Det starter dog en 3 dage inden min ÆL, så holder det pause i 1 dag og når jeg så får det igen ved jeg at jeg har min ÆL

Anmeld

16. april 2010

Lon1976

Louisiana28 skriver:

Jeg har lige læst, at udflåden er gennemsigtig, når man har ægløsning, og så måtte jeg jo lige tjekke efter... (Håber ikke det er alt for ). Og det viser sig minsandten, at jeg har gennemsigtig udflåd! Men mine ægløsningstests siger negativ! TOTALT negativ, der er end ikke en svag 2. streg. Så nu må jeg lige ha' noget hjælp... Har jeg ægløsning nu eller hvad??

Håber på hurtigt svar, for hvis jeg har ægløsning nu, skal jeg jo lige forfører manden, når han kommer hjem fra arbejde 

På forhånd tak 

Hop bare på manden, hellere en gang for meget end en gang for lidt

Jeg har selv haft øget udflåd og netop sådan lidt hvidt/gennemsigtigt. Det har passet med at det er omkring 12-14 dage efter min mens er sluttet. Så der har vi i hvert fald sørget for at hygge sammen  og nu er jeg gravid (5+6)

Lon1975

Anmeld

16. april 2010

Muffinmus

Du skal tage det som en guide...

For det første- du kan have ÆL udflåd i FLERE dage FØR ÆL. Så din krop er klar til at guide sædceller op i stedet for at modarbejde dem. Dvs du sagtens kan have ÆL  udflåd 2-3 dage før din rent faktiske ÆL. Så det er ikke et must at din ÆL er der. Netop derfor man kan blive gravid ved sex op til 4-5 døgn FØR ÆL:-)Og ÆL slimet kan være der flere dage efter, fordi ægget kan overleve ca 1 døgns tid.

Og at din test er negativ tyder ikke nødvendigvis på at du ikke kan måle din ÆL, men at du måler den på et forkert tidspunkt:-)

For det er nemlig sådan at de teste slåd ud på LH, og når dit nivaue er højt nok oppe til at du kan få ÆL får du en positiv test..dvs dit LH SKAL være højt nok til at du kan teste positivt før du får ÆL i princippet.

Men det er også sådan at nogle kvinders stigning i LH er SÅ kort, men alligevel høj nok, til at du kan teste på alle tider af døgnet. Det betyder at mens nogle kan få en positiv test i op til 5 dage(hvor det ALTID kun er første dag der tæller), ja kan nogle kvinder kun teste måske 2-3 timer i døgnet.... Så tester du f.eks kl 10 morgen eller kl 20 aften, ja så kan du i realiteten have missed dine positive test:-)

Anmeld

16. april 2010

Louisiana

Pyha, hvor er det indviklet... Jeg prøver, at holde godt øje med udflåden, og at tage tests flere gange om dagen..! 

Tak til alle for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.