Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lige læst, at udflåden er gennemsigtig, når man har ægløsning, og så måtte jeg jo lige tjekke efter... (Håber ikke det er alt for ). Og det viser sig minsandten, at jeg har gennemsigtig udflåd! Men mine ægløsningstests siger negativ! TOTALT negativ, der er end ikke en svag 2. streg. Så nu må jeg lige ha' noget hjælp... Har jeg ægløsning nu eller hvad??
Håber på hurtigt svar, for hvis jeg har ægløsning nu, skal jeg jo lige forfører manden, når han kommer hjem fra arbejde
På forhånd tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har lige læst, at udflåden er gennemsigtig, når man har ægløsning, og så måtte jeg jo lige tjekke efter... (Håber ikke det er alt for ). Og det viser sig minsandten, at jeg har gennemsigtig udflåd! Men mine ægløsningstests siger negativ! TOTALT negativ, der er end ikke en svag 2. streg. Så nu må jeg lige ha' noget hjælp... Har jeg ægløsning nu eller hvad?? Håber på hurtigt svar, for hvis jeg har ægløsning nu, skal jeg jo lige forfører manden, når han kommer hjem fra arbejde På forhånd tak
Jeg har hørt at udflådet gerne skulle være helt hvidt, det er mit da i hvert fald når jeg har ÆL.
Det siges også at man skulle kunne tage noget på fingrerne og skulle det strække sig til en tråd uden at knække, har dog aldrig selv prøvet det.
Tak for svar
På denne hjemmeside: http://www.gravid.dk/artikler/hvornar-er-min-aeglosning.html står der, at udflåden skal være gennemsigtig... Aner ikke hvordan mit udflåd er, når jeg har ægløsning...
grinny skriver: Jeg har hørt at udflådet gerne skulle være helt hvidt, det er mit da i hvert fald når jeg har ÆL. Det siges også at man skulle kunne tage noget på fingrerne og skulle det strække sig til en tråd uden at knække, har dog aldrig selv prøvet det.
Nu prøvede jeg lige at tjekke det der med 'tråden' mellem to fingre, og den knak ikke, så regner med, at det er nu jeg har ægløsning så...
Tak for hjælpen :-) Til jer begge!
På www.minmave.dk er der en rigtig god artikkel som du næsten bør læse. Her er en god beskrivelse med en tegning som kan gøre dig klog på den ægløsning.
Artiklen hedder " Ægløsningsudflåd - fortæller du er frugtbar" (skriv det i søgefeltet)
Du vil helt sikkert få gavn af at læse den.
Held og lykke!
Med hensyn til ægløsningsteste, så er jeg ikke sikker på, at man altid kan stole på dem. Jeg har en veninde, der brugte dem meget, men hun fik aldrig en positiv test, og hun blev alligevel gravid, så hun har jo haft ægløsning alligevel
Dia skriver: Med hensyn til ægløsningsteste, så er jeg ikke sikker på, at man altid kan stole på dem. Jeg har en veninde, der brugte dem meget, men hun fik aldrig en positiv test, og hun blev alligevel gravid, så hun har jo haft ægløsning alligevel
yep det kan jeg tilslutte mig. Inden jeg blev gravid 1. gang havde jeg tisset på ÆL tests i 50 dage ca uden et eneste udslag, så både min læge og jeg var ganske overraskede da jeg alligevel var gravid ...
Mads´mor skriver: På www.minmave.dk er der en rigtig god artikkel som du næsten bør læse. Her er en god beskrivelse med en tegning som kan gøre dig klog på den ægløsning. Artiklen hedder " Ægløsningsudflåd - fortæller du er frugtbar" (skriv det i søgefeltet) Du vil helt sikkert få gavn af at læse den. Held og lykke!
Tusind tak for det - det er læst!
Jeg fik positiv test i sidste måned, og der var jeg lige så langt i min cyklus, som jeg er nu. Har det udflåd der er tegn på ægløsning, men stadig ingen positiv æt! Det er underligt. Men stoler på, at min krop har ret haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128