Ægløsning og udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.252 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Louisiana

Jeg har lige læst, at udflåden er gennemsigtig, når man har ægløsning, og så måtte jeg jo lige tjekke efter... (Håber ikke det er alt for ). Og det viser sig minsandten, at jeg har gennemsigtig udflåd! Men mine ægløsningstests siger negativ! TOTALT negativ, der er end ikke en svag 2. streg. Så nu må jeg lige ha' noget hjælp... Har jeg ægløsning nu eller hvad??

Håber på hurtigt svar, for hvis jeg har ægløsning nu, skal jeg jo lige forfører manden, når han kommer hjem fra arbejde 

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Sujan

Har ikke så meget forstand på det men kan jo være ÆL er på vej og det er jo bedst at sexe før ÆL og under.. Så det kan ikke skade at forføre manden selvom der ikke er ÆL lige nu. Så er du på den sikre side..

Anmeld

15. april 2010

grinny

Jeg har lige læst, at udflåden er gennemsigtig, når man har ægløsning, og så måtte jeg jo lige tjekke efter... (Håber ikke det er alt for ). Og det viser sig minsandten, at jeg har gennemsigtig udflåd! Men mine ægløsningstests siger negativ! TOTALT negativ, der er end ikke en svag 2. streg. Så nu må jeg lige ha' noget hjælp... Har jeg ægløsning nu eller hvad??

Håber på hurtigt svar, for hvis jeg har ægløsning nu, skal jeg jo lige forfører manden, når han kommer hjem fra arbejde 

På forhånd tak 

Jeg har hørt at udflådet gerne skulle være helt hvidt, det er mit da i hvert fald når jeg har ÆL.

Det siges også at man skulle kunne tage noget på fingrerne og skulle det strække sig til en tråd uden at knække, har dog aldrig selv prøvet det.

Anmeld

15. april 2010

Louisiana

Tak for svar 

På denne hjemmeside: http://www.gravid.dk/artikler/hvornar-er-min-aeglosning.html står der, at udflåden skal være gennemsigtig... Aner ikke hvordan mit udflåd er, når jeg har ægløsning...

Anmeld

15. april 2010

Louisiana

grinny skriver:

Jeg har hørt at udflådet gerne skulle være helt hvidt, det er mit da i hvert fald når jeg har ÆL.

Det siges også at man skulle kunne tage noget på fingrerne og skulle det strække sig til en tråd uden at knække, har dog aldrig selv prøvet det.

Nu prøvede jeg lige at tjekke det der med 'tråden' mellem to fingre, og den knak ikke, så regner med, at det er nu jeg har ægløsning så...

Tak for hjælpen :-) Til jer begge!

Anmeld

16. april 2010

Mads´mor

www.minmave.dk er der en rigtig god artikkel som du næsten bør læse. Her er en god beskrivelse med en tegning som kan gøre dig klog på den ægløsning.

Artiklen hedder " Ægløsningsudflåd - fortæller du er frugtbar" (skriv det i søgefeltet) 

Du vil helt sikkert få gavn af at læse den.

Held og lykke!

Anmeld

16. april 2010

Dia

Med hensyn til ægløsningsteste, så er jeg ikke sikker på, at man altid kan stole på dem. Jeg har en veninde, der brugte dem meget, men hun fik aldrig en positiv test, og hun blev alligevel gravid, så hun har jo haft ægløsning alligevel

Anmeld

16. april 2010

businesstigger

Dia skriver:

Med hensyn til ægløsningsteste, så er jeg ikke sikker på, at man altid kan stole på dem. Jeg har en veninde, der brugte dem meget, men hun fik aldrig en positiv test, og hun blev alligevel gravid, så hun har jo haft ægløsning alligevel

yep det kan jeg tilslutte mig. Inden jeg blev gravid 1. gang havde jeg tisset på ÆL tests i 50 dage ca uden et eneste udslag, så både min læge og jeg var ganske overraskede da jeg alligevel var gravid ...

Anmeld

16. april 2010

Louisiana

Mads´mor skriver:

www.minmave.dk er der en rigtig god artikkel som du næsten bør læse. Her er en god beskrivelse med en tegning som kan gøre dig klog på den ægløsning.

Artiklen hedder " Ægløsningsudflåd - fortæller du er frugtbar" (skriv det i søgefeltet) 

Du vil helt sikkert få gavn af at læse den.

Held og lykke!

Tusind tak for det - det er læst! 

Anmeld

16. april 2010

Louisiana

Dia skriver:

Jeg fik positiv test i sidste måned, og der var jeg lige så langt i min cyklus, som jeg er nu. Har det udflåd der er tegn på ægløsning, men stadig ingen positiv æt! Det er underligt. Men stoler på, at min krop har ret haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.