da jeg ikke ved om evt familie/venner er herinde skriver jeg som anonym.
synes godt nok føelserne er ved at være svære omkring ønsket om gravidtet, har prøvet under et år, men synes nu stadig det er ved at trække i langdrag, ikke at jeg ikke har andet i livet, men ventede længe før vi kunne gå igang, og så tager det lang tid.
endnu værre er det, at vi om kort tid skal til barnedåb, ved nær familie, og hele tiden bliver prikket til, og desværre af dem som holde barnedåben, får små hånlige kommentarer om, at det ikke lykkedes for os endnu, men det er for dem( de prøvede 1 år før det lykkedes, og fik barnløshedsbehandling fra dag 1 ) det værste for mig lige nu, er at vi engang var tætte og ikke er det så meget, og at de har valgt min søster til gudmor, ikke at jeg selv ønsker opgaven, men hun kører lidt et konkurrenceløb, i alt, børn, biler, osv osv fik bla at vide inden de ventede sig at jeg ikke måtte få børn, da det var deres tur først 
men jeg føler meget hun netop valgte min søster for at ramme mig, og ja det gjorde det også, synes det er så tarveligt, den måde det kører på, og ja hvorfor kan man ikke bare lægge de følelser væk, så forvirrende.
derudover syne sjeg det er svært at tackle barnedåben, kommer en masse, og er sårende at skulle være der og høre kommentarer, + de hånlige sidebemærkninger der vil komme.
føler mig ekstra presset, og kan næsten til tider føle om man så inderligt ønsker et barn eller om jagten på de 2 streger overskygger ønsket om barnet. for det meste er jeg ikke i tvivl, vi ønsker os det så inderligt, men alligevel kommer tankerne engang imellem, for man føler sig jo nærmest besat, selvom man prøver ikke at tænke på det, og ikke at fokusere
ny ting lært: man skal ikke bevæge sig i bilka en onsdag formiddag hvis man gerne vil ahve børn, for der var da bare nybagte forældre OVERALT, ikke fordi man normalt kan fokusere lidt ekstra på gravide/småfolk når man ønsker dte selv, men nej fordi man ikke kunne gå 2 meter uden at støde ind i en barnevogn eller 4
hvorfor skal det være så svært, og hvorfor skal nogle træde sådan i det, og ødelægge tingene for en, ville ønske ejg kunne droppe barnedåb, men er ikke en mulighed, og ville ønske der bare snart ville komme 2 streger 
i min iøvrigt ekstra følsomme stadie, fandt jeg et gammelt billed af ekskæresten jeg var sammen med i 4 år, hvor var det underligt at se en man havde været så tæt med, virke så fremmed og noget så fjernt væk, ønsker hamn ikke tilbage og elsker min kæreste mere end noget andet, men hvor det alligevel var underligt og gav et underligt sug i maven