Bianca var også kun 11 måneder gammel, da jeg blev gravid igen ...MED VILJE! Så til Bianca's 1-års fødselsdag kunne vi proklamere, at vi ventede en baby til maj.
Når jeg ser en smuk gravid mave idag, eller en lille nyfødt baby, så kan jeg også blive sådan helt ...århhh SUK (gid det var mig) agtig.
Meeen samtidig, så er jeg også mættet på rollen som mor nok lige nu, til at jeg ikke higer efter at blive gravid igen sådan lige forløbig.
Men jeg håber da nok lidt, tror jeg, at vi måske en dag skal have en mere ...om et par år eller tre. Men andre gange tænker jeg også, at jeg egentlig føler mig meget godt fuldendt med dén familie, som jeg har skabt og lever med nu, sådan som den er...
Det må tiden vise....
Men hvis nu en dag, at der bare opstår en umådelig trang til at blive mor igen, så må jeg jo igang med at plage Kenneth om een mere.
Og hvis ikke han vil have en meget mut og muggen kone, så overgiver han sig nok (inderst inde har han det ligesom jeg - to er godt ...meeen måske vi skulle have tre)

Man må følge sit hjerte!!
Og så samtidig være realistisk og have sin partner med.
Så er det jo i virkeligheden underordnet om man bor i ét plan, eller på 2. sal. Og om ens ældste barn er 4 år eller knap 1 år, når man går igang med nummer to barn.
Anmeld