Er så skruk!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Anonym trådstarter

Ej jeg bliver lige nødt til at være ano, men hvis I gætter mig er det bare helt fint!

Det er altså lidt forfærdeligt..... Jeg er allerede skruk!!!! Jeg synes der er lækre babyer og gravide overalt og jeg har bare lyst til at få en mere nu.....  Og jeg har jo ligesom en i forvejen som ikke er særlig gammel! Jeg har sagt det til kæresten og han siger bare: DET har vi ikke råd til og det har vi heller ikke lige nu, men jeg ved ikke hvor lysten kommer fra for jeg har hele tiden tænkt at det først skulle være om 2år vi gik i gang igen. Jeg håber sgu det går over for lige nu er jeg BARE klar! Ha ha ha....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

TbCp

Anonym skriver:

Ej jeg bliver lige nødt til at være ano, men hvis I gætter mig er det bare helt fint!

Det er altså lidt forfærdeligt..... Jeg er allerede skruk!!!! Jeg synes der er lækre babyer og gravide overalt og jeg har bare lyst til at få en mere nu.....  Og jeg har jo ligesom en i forvejen som ikke er særlig gammel! Jeg har sagt det til kæresten og han siger bare: DET har vi ikke råd til og det har vi heller ikke lige nu, men jeg ved ikke hvor lysten kommer fra for jeg har hele tiden tænkt at det først skulle være om 2år vi gik i gang igen. Jeg håber sgu det går over for lige nu er jeg BARE klar! Ha ha ha....

Kender du ikke nogle dér lige kan låne dig en baby et par timer. Helst en med kolik.... det kan være det hjælper på skruk-heden
Og så en pude under trøjen...

Ps. Tror godt jeg ved hvem du er

Anmeld

16. april 2010

Anonym trådstarter

Tror sgu ikke det virker..... Jeg hørte en baby græde i går og jeg var MERE end klar til at det var mig der skulle have en der græd.... Åha altså.... Hvordan skal jeg vente???? Kunne ellers være pænt meget humor at gå rundt med en pude under maven..... Ellers skal jeg måske bare sørge for at have kvalme mange dage i træk og lave et eller andet stunt så mit bækken går af led. He he

Anmeld

16. april 2010

Dictes mor

Du måtte gerne have lånt Dicte lidt igår aftes, eller nu jeg tænker over det, så måske ikke alligevel, jeg kan vist ikke undvære hende, heller ikke når hun græder.

Anmeld

16. april 2010

lion

Nej det er ikk sjovt at være skruk. Jeg er det ikk endnu men det skal nok komme...

Anmeld

17. april 2010

Anonym trådstarter

Nej man kan jo ikke undvære sine børn uanset hvor umulige de er. Hi hi... Men ja nu må vi se hvor længe jeg kan holde ud at være baby-syg!!!

Anmeld

18. april 2010

susan82

Forstår dig alt for godt!!!!

Kun 4 måneder efter vores datters fødsel var jeg klar igen!!! Det tog dog lige nogle flere måneder før min mand var med på den. Da Lærke blev 1 år, så gik projekt lillebror/ søster igang. Der er 21 måneder imellem vores børn, og de har det bare skønt sammen

Du skal bare lokke ham stille og roligt, og så skal han nok give sig.

Held og lykke

Anmeld

18. april 2010

Anonym trådstarter

susan82 skriver:

Forstår dig alt for godt!!!!

Kun 4 måneder efter vores datters fødsel var jeg klar igen!!! Det tog dog lige nogle flere måneder før min mand var med på den. Da Lærke blev 1 år, så gik projekt lillebror/ søster igang. Der er 21 måneder imellem vores børn, og de har det bare skønt sammen

Du skal bare lokke ham stille og roligt, og så skal han nok give sig.

Held og lykke

Ja er det ikke noget med at man bare skal få manden til at tro at det er hans ide. Ha ha ha.

Havde så kvalme i dag og så tænkte jeg lige: 7uger med det her!!!! (Det havde jeg sidst) og så tænkte jeg bare EJ vel??? Ha ha ha....

Anmeld

18. april 2010

Karo

Anonym skriver:

Jeg var allerede skruk igen 5 måneder efter vi havde fået Marcus og det samme var Martin.

Jeg havde lykkeligt glemt alt om kvalmen, men blev mindet om den igen da jeg ventede Ida. Dog var den ikke lige så slem som første gang.

Hmmm.... jeg kan altså ikke gætte hvem du er men er da lidt nysgerig.

Anmeld

18. april 2010

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Jeg var allerede skruk igen 5 måneder efter vi havde fået Marcus og det samme var Martin.

Jeg havde lykkeligt glemt alt om kvalmen, men blev mindet om den igen da jeg ventede Ida. Dog var den ikke lige så slem som første gang.

Hmmm.... jeg kan altså ikke gætte hvem du er men er da lidt nysgerig.

he he he Jeg håber heller ikke kvalmen bliver så slem næste gang. Min graviditet startede jo også som en tvillingegraviditet men blev kun til en, så kvalmen var også dobbelt så slem. Ved du hvem jeg er nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.