kaffetanter : )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2010

Barbamama

Milka skriver:

det tror jeg faktisk jeg vil gøre

SKØNT!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Argh,jeg falder da i svime over de yndige tvillinger!Måtte lige have manden herover og vise dem frem og jo,jo,han måtte da også indrømme at de er usædvanligt smukke...hvor ærgeligt at I bor så langt væk,ellers ville Alexander altså gerne lægge billet ind på en af dem

Nååh,ja,og tøjet er da også vældig pæntNæste gang du vil vise tøj frem skal du nok ikke putte pigerne i det,så lægger man jo slet ikke mærke til det,ha,ha

Anmeld

15. april 2010

anna-jonas

Det må være top-lækkert at have sådan en strikke-tante-tut. Hun strikker rigtig flot, kan man se..................og sikke skønne modtagere af sådan en gang forårsstrik.

Anmeld

15. april 2010

Bondepigen

Milka skriver:

fik nyt strikværk fra den gode tante tuula i finland i dag, og jeg synes bare pigerne ligner et par kaffetanter i det! men dejlige så de da ud

Arh men altså, hvor er de smukke i deres nye dress!!!

Det kan tante Tuula da bare finde ud af!

Anmeld

16. april 2010

lion

Sikke noget flot tøj de har fået.

Skønne billeder af dine dejlige piger

Anmeld

16. april 2010

Vinker

Milka skriver:

det er så fedt at min moster strikker så meget til pigerne, jeg er VILDT glad for det i pakken var der også 4 par hvide gamascher og 2 par små forårshandsker. og finsk lakrids til mig

Åååååh finsk lakrids er også bare det rene MUMS!!!!!!!!!

Super lækkert kaffetante-tøj tøserne har fået. Hun er godt nok en ørn til det med at strikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.