Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
fik nyt strikværk fra den gode tante tuula i finland i dag, og jeg synes bare pigerne ligner et par kaffetanter i det! men dejlige så de da ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du tager så vanvittig gode billeder. Men det er nok også næsten umuligt andet, med sådan et par smukke modeller foran linsen
Ajjj hvor er det fint!!!!
Jeg ville ønske jeg havde nogle i familien der kunne strikke!
Heldigvis arver Liva lidt fra sin ene kusine, som har en mormor der er super god til strikkeri
Nej hvor er de bare smukke!!!! Det er da lige til at forstørre og hænge op på væggen. Det ville se skide godt ud!!!
JustAnotherName skriver: Du tager så vanvittig gode billeder. Men det er nok også næsten umuligt andet, med sådan et par smukke modeller foran linsen
fidusen er at tage rigtig mange af samme motiv (gerne over 100), så er man næsten sikker på der er mindst ét brugbart billede
Igen smelter de to smukke piger mit hjerte... Hvor ser de bare yndige ud i det strik :)
TbCp skriver: Ajjj hvor er det fint!!!! Jeg ville ønske jeg havde nogle i familien der kunne strikke! Heldigvis arver Liva lidt fra sin ene kusine, som har en mormor der er super god til strikkeri
det er så fedt at min moster strikker så meget til pigerne, jeg er VILDT glad for det i pakken var der også 4 par hvide gamascher og 2 par små forårshandsker. og finsk lakrids til mig
michella80 skriver: Nej hvor er de bare smukke!!!! Det er da lige til at forstørre og hænge op på væggen. Det ville se skide godt ud!!!
det tror jeg faktisk jeg vil gøre
Jules skriver: Igen smelter de to smukke piger mit hjerte... Hvor ser de bare yndige ud i det strik
Igen smelter de to smukke piger mit hjerte... Hvor ser de bare yndige ud i det strik
Ej hvor er de fine det skal de da ud og vise frem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128