hc=k skriver:
Hej mødre.
Jeg skal lige hører jer om hvad i ville gøre hvis i var mig..
Min søn er syg med feber, hoste og en masse snot. Jeg var hos egen læge i mandags hvor hun sagde at det ikke var noget, men tirsdag fik han så 40,4 i feber og jeg ringede med det samme til vagtlægen som sagde at vi skulle komme ind med ham. Inde hos vagtlægen sagde lægen så han han ikke kunne finde noget som helst andet end at han jo havde feber og hostede, hosten skal vi snakke med egen læge om da det ikke er normalt at hoste mere end 3 uger og Kristopher har nu hostet i snart 6 uger.
Nu sidder jeg så her torsdag aften og Kristopher har stadig feber, 38,3. Jeg forstår ikke hvordan han kan blive ved med at være syg hvis han ikke fejler noget.
Nu er det så jeg har tænkt mig at ringe til min egen læge og insistere på at de hjælper min lille dreng så han ikke skal hoste så meget som han gør for han er meget generet af det og det er blevet meget værre nu end det var i mandags.
Er jeg en hønemor eller gør jeg det rigtige??
Du gør det rigtige. Det er jo din søn, og det er dig der ser, hvor dårligt han har det pga al hosten, og nej, det er ikke normalt at hoste så meget. Jeg synes, at du skal forlange af din læge, at han/hun tjekker din søn en gang ekstra. Min svigerinde havde samme problem, hvor lægen mente, at det ikke var noget galt som så. Det viste sig så, at den stakkels dreng havde svær lungebetændelse (!)
Håber at du kan få lægen til at tjekke ham og at han snart bliver rask 
Hilsen en der altid var syg som barn, og som havde en "hønemor"
Anmeld